Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@03:55:48 GMT

بسیج رسانه آستارا کانون برتر گیلان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۱۵۶

بسیج رسانه آستارا کانون برتر گیلان شد

جوهری گفت: کانون بسیج رسانه آستارا به دلیل عملکرد خوب در چهلمین سال گرامیداشت بسیج به عنوان کانون برتر گیلان انتخاب شد.

«آرش جوهری» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: با اعلام سازمان بسیج رسانه گیلان کانون بسیج رسانه آستارا به دلیل عملکرد شایسته در چهلمین سال گرامیداشت بسیج به عنوان کانون برتر گیلان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا افزود: کانون بسیج رسانه آستارا در هفته بسیج امسال برنامه های ویژه ای را اجرا کرد که از جمله مهم ترین آنها می توان به بازدید خبرنگاران از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرک صنعتی، دیدار اعضای بسیج رسانه با پیشکسوت رسانه عزت الله برجی، نشست بصیرتی ویژه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی، دیدار با خانواده روحانی شهید علیرضا محمدزاده، دیدار اعضای بسیج رسانه با فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای برای دانش‌آموزان اشاره کرد.

 

وی از برگزاری کلاس خبرنگاری در بندر آستارا خبر داد و تصریح کرد: در این دوره یکی از مدرسان برتر استان گیلان تدریس می کند.

 

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا با بیان اینکه به همه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه اعطا می شود،خاطرنشان کرد: به پنج نفر کارت خبرنگاری بسیج کشوری اعطا می شود و به بقیه شرکت کنندگان نیز به نسبت فعالیت تا یکسال دیگر کارت اعطا می شود.

 

جوهری گفت: این دوره آموزشی به همت روابط عمومی سپاه قدس گیلان و کانون بسیج رسانه آستارا برگزار می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس مسجد انتخابات وفات حضرت معصومه س کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون برتر دوره خبرنگاری هفته بسیج بندر آستارا بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"