Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:53:23 GMT

گزارش سی ان ان از وضعیت روحی زندانی آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۵۷۹

گزارش سی ان ان از وضعیت روحی زندانی آمریکایی

سی ان ان روز یکشنبه در باره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گزارش داد: ژائو وانگ که پس از  آزادی از ایران هم اکنون در آلمان به سر می برد و تحت معاینات پزشکی قرار دارد.

این شبکه تلویزیونی ادامه داد: به گفته یک مقام ارشد دولت ترامپ وانگ از وضعیت جسمی خوبی برخورد دار بوده و از لحاظ روحی نیز بسیار بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کیلی اتوود" (Kylie Atwood) خبرنگار این شبکه خبری گزارش داد: برغم این که برخی منابع گفته بودند این تبعه آمریکایی اغلب از سوی نگهبانان زندان مورد بدرفتاری قرار می گرفته اما اخباری که اکنون دریافت می کنیم و بنابر گفته یک مقام ارشد دولت آمریکا، او از شرایط جسمی و روحی فوق العادی برخوردار است.

تشکر ترامپ و ابراز خرسندی پمپئو

مسعود سلیمانی، پژوهشگر بین‌المللی سلول‌های بنیادی و رییس انجمن هماتولوژی ایران که ۱۴ ماه به دلیل تلاش برای خرید یک ترکیب دارویی دارای کاربردهای پژوهشی در خاک امریکا به شکل غیرقانونی به گروگان گرفته‌شده ‌بود، عاقبت صبح روز گذشته با پیگیری‌های دستگاه سیاست خارجی و نهادهای قضایی و امنیتی ایران در زوریخ به مقام‌های ایران تحویل داده‌ شد.

درهمین حال دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز شنبه ۱۶ آذرماه در پیام توییتری با اشاره به آزادی شهروند آمریکایی گفت: من از ایران به دلیل مذاکرات منصفانه تشکر می‌کنم و امیدوارم ما بتوانیم با ایران توافقات بهتری داشته باشیم.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا  نیز روز شنبه ۱۶ آذر با انتشار توئیت‌هایی، از اقدام دولت ایران در تبادل مسعود سلیمانی با « ژائو وانگ » (شهروند آمریکایی محکوم به جاسوسی)، به عنوان اقدامی سازنده یاد و ابراز خرسندی کرد.

پمپئو در توئیتی نوشت: از دولت سوئیس برای تسهیل بازگشت آقای وانگ تشکر می‌کنیم و خرسندیم که دولت ایران در ارتباط با این موضوع، (نقش) سازنده‌ای داشته است.

بر اساس بیانیه وزارت امورخارجه آزادی ژائو ونگ با «تصویب شورای عالی امنیت ملی و همکاری و موافقت نهادهای قضایی و امنیتی» انجام شد.

310 310

کد خبر 1328928

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سی ان ان سیاست خارجی ایران و آمریکا انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ ایران و آمریکا باشگاه استقلال بارش برف باران لایحه بودجه استان چهارمحال و بختیاری استان البرز بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است

به گزارش قدس آنلاین، شبکه آمریکایی «سی.بی.اس نیوز» به نقل از چند سند داخلی دولت فدرال این کشور نوشت، مقام‌های ارشد چند سازمان فدرال آمریکا اقدام به بررسی عملی بودن چند گزینه مربوط به اسکان گروهی از فلسطینی‌های ساکن غزه کرده‌اند که اعضای درجه یک خانواده آنها شهروندی یا اقامت دائمی  آمریکا را داشته باشند.

در این گزارش تصریح شد، یکی از گزینه‌های واشنگتن استفاده از برنامه موسوم به «برنامه پذیرش پناهجوی آمریکا» و اعطای وضعیت پناهندگی به کسانی است که توانسته‌اند از نوار غزه خود را به مصر برسانند.

این رسانه آمریکایی اعلام کرد هماهنگی با مصر به منظور خارج ساختن فلسطینی‌های بیشتر از غزه و اعطای پناهندگی به آنها در صورت داشتن خویشاوند آمریکایی، ضروری است.

رژیم صهیونیستی از زمانی که جنبش فلسطینی حماس در هفتم اکتبر گذشته عملیات «طوفان الاقصی» را در سرزمین‌های اشغالی به اجرا گذاشت، نوار غزه را آماج حملات بی‌رحمانه و بی‌وقفه خود قرار داده است.

آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین حاکی از آن است که از آن زمان تا کنون بیش از ۳۴۵۰۰ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند که عمدتا شامل زنان و کودکان می‌شوند. این حملات همچنین هزاران مجروح نیز در کنار تخریب‌های گسترده در این باریکه بر جای گذاشته  و اعمال محاصره از سوی صهیونیست‌ها نیز به ایجاد کمبودهای شدید مواد غذایی، آب و دارو منجر شده است.

سازمان ملل اعلام کرده با گذشت بیش از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ۸۵ درصد جمعیت این باریکه آواره شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • تشکر مردم غزه از دانشجویان آمریکایی
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست