Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: سواحل غربی استان و مناطق غربی دریای عمان تا روز دوشنبه بر اثر رگبار و رعد و برق شدید متلاطم است بنابراین شناورهای صیادی از ترددهای دریایی خودداری کنند.

رحمدل بامری روز یکشنبه در ستاد مدیریت بحران چابهار اظهار داشت:با توجه به اعلام هواشناسی و هشدار ستاد بحران سیستان و بلوچستان مبنی بر ورود ۲ سامانه بارشی از امروز یکشنبه به این استان تمامی اعضای ستاد بحران شهرستان در آمادگی کامل بسر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:بارندگی‌ها از دیشب در چابهار آغاز شده و در این مدت شاهد رعد و برق، وزش باد، وقوع سیلاب‌ و مسدود شدن مسیرها ناشی از فعالیت این سامانه بارشی خواهیم بود.

فرماندار چابهار تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی هشدارهای ستاد بحران شهرستان را جدی گرفته و وظایف محوله را بخوبی انجام دهند.

وی از آمادگی کامل ستاد بحران چابهار برای مقابله با ۲ سامانه بارشی خبر داد و افزود: بیشترین خطرات با توجه به تلاطم دریا، بارندگی و رعد و برق و توفان در حوزه دریایی و شیلاتی است که انتظار می‌رود تمامی صیادان از عبور و مرور به دریا خودداری کنند.

رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز اظهار داشت: از شنبه شب تا دوشنبه هفته جاری بر روی سواحل غربی استان و مناطق غربی دریای عمان شاهد رگبار، رعدو برق شدید و متلاطم شدن دریا خواهیم بود.

محمدرضا سالاری فنودی افزود: تاکنون در شهر چابهار ۸.۳ میلی‌متر، شهر کنارک ۲، فرودگاه ۶.۷، کمبل سلیمان چهار، عورکی ۶، بل ریمدان ۱۳، نگور هشت، زرآباد ۷.۸، کهیر ۸.۵، مومان ۱.۵، سورکمب۴.۵ و باهوکلات سه میلی‌متر باران باریده است.

وی بیان کرد: رگبار و رعد و برق، باد شدید از امروز یکشنبه تاپنجشنبه در سیستان و بلوچستان پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: تمرکز موج اول بارش‌ها از امروز یکشنبه در بخش‌های زرآباد، فنوج و موج دوم اواخر سه‌شنبه تا پنجشنبه در سایر نقاط جنوب سیستان وبلوچستان خواهد بود.

وی ادامه داد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق جنوبی، سواحل، روی دریا و برخی ارتفاعات مرکزی پیش بینی می‌شود./ ایسنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر

سپاهی رییس امور عشایر شهرستان‌های چابهار ودشتیاری دراین باره گفت: در پی بارش باران اخیر روستاییان وعشایر جنوب استان خوشحال و سرسبزی مراتع باعث چرای بهتر دام‌های آنها خواهدشد

سپاهی ادامه داد: در حوزه عشایر چابهار فقط یک منطقه عشایری راه ان مسدود شده است وبا فروکش کردن باران در حال بازگشایی آن هستیم

وی با اشاره به اینکه قبل از سیل وبحران علوفه مورد نیز به عشایر داده شده است افزود: در زمان سیل توانستیم با مدیریت وخرد جمعی خدمت گزار واقعی باشیم


رییس امور عشایر شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه قسمتی از گوشت ولبنیات مورد نیاز را عشایر منطقه تامین میکنند وبارش‌های اخیر باعث افزایش این تولیدات خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز