Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@16:18:54 GMT

مسئولان در گام دوم انقلاب از جوانان حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۹۰۴

مسئولان در گام دوم انقلاب از جوانان حمایت کنند

عضو مجمع جوانان مازندران گفت: جوانان با روحیه‌ جهادی و انقلابی وارد عرصه‌های مختلف شوند و مسئولان باید از جوانان حمایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سینا هدایت در گفتگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه از اسفند سال گذشته، خانه جوان شهرستان آمل تاسیس شد، اظهار کرد: خانه جوان، محلی برای سامان‌دهی ثمن‌های مردم نهاد است، که بیشتر فعالیت‌ها به صورت مردم نهاد خواهد بود و خانه جوان مستقلا ورود پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان جمعیت 100 هزار نفری جوان شهرستان آمل عنوان کرد: وجود نخبگان زیاد در حوزه ورزشی، هنری و علمی نشان از جایگاه والای این شهرستان در کشور و ظرفیت بالای آن بوده است.

رئیس خانه جوان شهرستان آمل تصریح کرد: در جلسه ساماندهی جوانان مصوب شد که در هر حوزه جوانان نخبه شناسایی و معرفی شوند، اما در حال حاضر جز معدود دستگاه، بقیه همکاری لازم را نداشتند.

وی از فعالیت های خانه جوان شهرستان آمل بیان کرد: کارگاه های مختلف اجتماعی در حوزه ازدواج، کاهش آسیب های اجتماعی، طلاق که مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

عضو مجمع جوانان استان مازندران ادامه داد: با همکاری اداره ورزش وجوانان برنامه های ورزشی و فرهنگی در روستاها و مناطق مختلف شهرستان برگزار شد و در همایش روز جوان از 9 نخبه در حوزه های مختلف فعالیت داشتند تجلیل شد.

وی از تشکیل کارگروه در حوزه های مختلف با کمک ادارات و سازمان ها خبر داد و تاکید کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که با دستگاهها امضا شد، کلاس ها و برنامه های زیادی اجرا خواهد شد که در این ماه شاهد برگزاری همایش زیست محیطی و استارت آپ از ایده تا ثروت در حوزه اشتغال خواهیم بود.

مشاور امور جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گام رهبری انقلاب ، از مسئولین شهرستان و استان انتظار می رود که از برنامه ها و فعالیت های خانه جوان استقبال کنند تا بتوانیم موجب شکوفایی ظرفیت های جوانان باشیم.

وی از حضور تندگویان، در آینده نزدیک به آمل خبر داد و بیان کرد: نوید خوبی است تا انگیزه بیشتری برای برنامه های داشته باشیم و نگاهمان را از سطح شهرستان به استان و کشور ارتقا دهیم.

هدایت با تاکید بر اینکه 6 سمن در آمل وجود دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه هدف اصلی خانه جوان همکاری در کنار دستگاه‌ها در حوزه جوانان، افزایش تعداد ثمن ها و کیفی سازی سازمان های مردم نهاد است، تلاش می کنیم نه تنها به ارتقای کیفیت ثمن ها بپردازیم بلکه تعداد آنان را نیز افزایش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان مسئولیت قشر جوان که ظرفیت و توان بالایی دارند و همچنین اعتماد  سازمان های مردم نهاد برای انتخاب مجمع جوانان استان باعث شده است تا تمامی تلاش ام را در جهت هر چه بهتر شدن فعالیت های این نهاد انجام دهم که باید نگاه پویا و به‌روزی داشته باشیم؛ چرا که وجود جوانان نخبه باعث ارتقای پیشرفت و توسعه هر منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901814

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است