Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی زاده صبح یکشنبه در مراسم تکریم امام جمعه شهرستان پردیس طی سخنانی اظهار داشت: روحانیت و مرجعیت پناه گاه اصلی مردم و هدایتگر و روشنگرجامعه در ادوار مختلف بوده و در این مقطع که ما منادی این هستیم که دین اسلام می تواند نسخه های شفابخشی برای همه مشکلات و جوانب مختلف زندگی مردم ارائه کند، این موضوع نمود بیشتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده گفت: نماز جمعه تجلی گاه وحدت است و علاوه بر ادای فرائض دینی بسیاری از مشکلات مردم در این سنگر رفع خواهد شد و نماز جمعه یکی از ساختارهایی است که بصورت رسمی، خدمات را به مردم ارائه میکند زیرا این پایگاه تجلی گاه وحدت و حل مشکلات و ارائه راهکارهای مشخص و بهینه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به نقش روحانیون بعنوان راهنمای جامعه دینی و اسلامی در طول ادوار تاریخ بیان داشت: وحدت در بین مردم یکی از شاخص های دین اسلام و ساده زیستی است و حجت الاسلام توسلی با به کارگیری صحیح این شاخص همواره با مردم بودند و مردم را درک کردند و مشکلات مردم را از خود دانستند که این مورد از خصوصیات دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه نقشی چند وجهی به عنوان پایگاهی عبادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد گفت: کارکردهای دین مبین اسلام تجلی حل مسائل در مسجد بوده است و مردم مرجعیت را به عنوان پناهگاه اصلی می دانند و نقش پررنگ و موثر آنان بر هیچکس پوشیده نیست.

کد خبر 4791910

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد تقی زاده استانداری تهران شهرستان پردیس انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بسیج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب