Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@13:12:26 GMT

مدال نقره گرندپری به سجاد مردانی رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۹۳۶

مدال نقره گرندپری به سجاد مردانی رسید

سجاد مردانی تکواندو شاهین شهری در مبارزه پایانی برابر رقیب کره‌ای شکست خورد تا کارش برای کسب سهمیه به مسابقات گرند اسلم چین کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مرحله نهایی رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۱۹ که روز جمعه با حضور ۱۲۸ تکواندوکار از ۴۲ کشور به میزبانی روسیه در شهر مسکو آغاز شده بود، با کسب دو سهمیه المپیک برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران آخرین نماینده ایران بود که در وزن ۸۰+ کیلوگرم بعد از برتری مقابل «کارلوس سانسورس» از مکزیک و «رافائل البا» از کوبا، در نیمه نهایی برابر «رادیک عسی اف» از آذربایجان به پیروزی دست یافت و راهی مبارزه پایانی شد.

مردانی در حالی برای کسب مدال طلا به دیدار «کیو دون این» کره ای قرار گرفت که در چهار تقابل قبلی برابر این رقیب سه شکست و تنها یک پیروزی در کارنامه خود داشت و در این مبارزه نتوانست به پیروزی برسد و به مدال نقره رسید.

مردانی راند اول را با برتری ۴ بر ۲ به سود خود خاتمه داد اما در راند دوم ۵ بر ۴ از حریف خود عقب افتاد تا تعیین تکلیف به راند سوم کشیده شود. در راند سوم حریف با استفاده از ضربات چرخشی امتیازات زیادی را از مردانی گرفت و ۲۰ بر ۱۰ به پیروزی رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو چین روسیه مدال طلا مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید