Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره صحبت‌های خود در مورد برنامه بازی‌های لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه در ابتدا اظهار داشت: درباره تعامل با سازمان لیگ فوتسال همان‌طوری که در اخبار سایت فدراسیون فوتبال هم موجود است، پیش از این جلسات هماهنگی بسیار خوبی با سرپرست سازمان لیگ فوتسال داشتیم و همه چیز از قبل به خوبی برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نگرانی ما در تیم ملی، تأخیر ناخواسته دو هفته از مسابقات است که اگر سازمان لیگ علی‌رغم اینکه در این زمینه قصوری نداشته، لیگ برتر را در همان تاریخ قبلی پیش‌بینی شده به اتمام برساند، ایده‌آل‌ترین شرایط را برای تیم ملی رقم می‌زند که باید از همکاری و حمایت همه جانبه مدیران سازمان لیگ فوتسال تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی در ادامه افزود: درباره مواردی که در زمینه دعوت بازیکنان به تیم ملی عنوان شده نیز باید تأکید کنم که فارغ از مباحثی که صرفاً از روی گمانه‌زنی عنوان شده، نکته‌ای که همیشه برای ما اهمیت زیادی داشته، بحث اخلاق است که در انتخاب بازیکنان اعزامی همیشه از اولویت‌های اصلی ما بوده است. در اهمیت این موضوع تردیدی وجود ندارد و همه بازیکنانم باید به این مسئله دقت کنند. برخی موارد بازیکنان زیر فشار قرار دارند، اما وقتی بهترین بازیکنان جهان را داریم باید علاوه بر بخش فنی در بخش اخلاق هم پیشرو و زبان زد باشیم.

ناظم‌الشریعه: می‌خواهیم تحت هر شرایطی به قهرمانی آسیا برسیم/ عربستان هفته گذشته با قهرمان جهان بازی کرد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمد ناظم‌الشریعه تیم ملی فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران فوتسال محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی

صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی پنج بر سه به سود افغان‌ها همراه بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد.

بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به جصاف هم خواهند رفت.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود