Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:57:24 GMT

دیدار علیرضا دبیر با فرمانده نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۵۹۳

دیدار علیرضا دبیر با فرمانده نیروی انتظامی

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز (یکشنبه)، با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار رئیس فدراسیون کشتی با فرمانده نیروی انتظامی کشور در مورد خدمت وظیفه عمومی کشتی گیران و مسائل مربوط به آن و همچنین تسهیل مجوز خروج کشتی‌گیران سرباز و ملی پوش به مسابقات برون مرزی با توجه به مشکلات پیش آمده در سنوات گذشته برای برخی ملی پوشان، بحث و تبادل نظر کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر نیروی انتظامی با فدراسیون کشتی و کشتی گیران تیم های ملی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه مشکلات پیش آمده برای کشتی گیران سرباز در لیگ برتر کشتی کشور بود و دبیر در این دیدار از سردار اشتری درخواست کرد که با همکاری دوجانبه شرایطی فراهم شود تا لیگ سال آینده کشتی کشور دیگر شاهد این مشکلات به واسطه تیم های نظامی و مسائل مربوط به آن نباشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز در این جلسه ضمن اعلام قول همکاری با فدراسیون کشتی، برای تیم های ملی کشتی در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا دبیر سردار اشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور

اولین دوره مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی به میزبانی اردبیل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رییس هیأت کشتی استان اردبیل عصر پنجشنبه در مراسم آغاز مسابقات کشتی بین‌المللی جام صفوی در سالن رضازاده اردبیل، گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی نوجوانان جام صفوی از امروز در اردبیل با حضور 15 تیم داخلی و سه تیم خارجی آغاز شد.

قدرت حاج‌نوری تصریح کرد: کشتی‌گیران کشورمان در قالب 15 تیم و 35 کشتی‌گیر خارجی نیز از کشورهای ارمنستان، عراق و قرقیزستان در این مسابقات حاضر شدند تا رقابت نفس‌گیری را در اردبیل برای ارتقای آمادگی خود انجام دهند.

وی گفت: این مسابقات در سالن رضازاده تا عصر فردا ادامه خواهد داشت و کشتی‌گیران کشورمان و سه کشور دیگر روی تشک رفته و رقابت پایاپایی را با هم انجام خواهند داد.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل افزود: 170 کشتی‌گیر از کشور ایران و 35 کشتی‌گیر نیز از سه کشور عراق، ارمنستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها حاضر شدند که سهم کشتی‌گیران اردبیلی 21 نفر است که در قالب تیم اردبیل، در این دوره از رقابت‌ها حاضر شدند.

حاج‌نوری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در سطح بین‌المللی انجام شده و سعی بر این است تا با حضور داوران و کشتی‌گیران، رقابت‌های خوبی را در این 2 روز شاهد باشیم تا نفرات برتر به عنوان تیم منتخب کشورمان در رده سنی نوجوانان بتوانند در مسابقات پیش روی آسیایی و جهانی حضور پیدا کنند.

رییس هیأت کشتی استان اردبیل اضافه کرد: استاندار اردبیل و فدراسیون کشتی در برگزاری این مسابقات نهایت تلاش و همکاری را انجام دادند تا ما بتوانیم اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام صفوی را در رشته کشتی برگزار کنیم تا دوبنده‌پوشان کشورمان با حضور در روی تشک بتوانند رقابت‌های خوبی را در سطح مناسب انجام دهند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!