Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:29:50 GMT

دستگیری عامل انتشار عکس های خصوصی در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۶۷۰

دستگیری عامل انتشار عکس های خصوصی در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی جمالی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم ۲۵ ساله ایلامی به این پلیس و طرح شکایت با این موضوع که از طرف شخص یا اشخاصی در شبکه‌های اجتماعی برای وی مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی شده، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ اظهارات اولیه از شاکی، با هماهنگی مراجع قضایی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا موفق شدند با انجام یک عملیات سایبری و اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: متهم پرونده که خواستار سابق شاکی بوده، در مدتی که به بهانه ازدواج با وی ارتباط داشته، با جلب اعتماد وی به تصاویر و فیلم‌های خصوصی شاکی دسترسی پیداکرده است و پس از اینکه از طرف خانواده شاکی با ازدواج آن‌ها مخالف می‌شود، متأسفانه جهت تسویه حساب شخصی اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی کرده است.

رئیس پلیس فتا ایلام با اعلام اینکه، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد، به شهروندان توصیه کرد: فیلم‌ها و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید چرا که در صورت دسترسی افراد فرصت طلب امکان سوء استفاده از آن‌ها وجود دارد.

سرهنگ جمالی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند.

کد خبر 4792044

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فتا ایلام عکس انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها بیرجند تعطیلی مدارس بسیج شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند

رییس پلیس فتا استان ایلام گفت: پیامک‌هایی با عناوین «حکم جلب شما صادر شد»، «شکایت از شما»، «کالا برگ الکترونیک» و «ابلاغیه قضایی»، در بین شهروندان استان ایلام به صورت انبوه در حال انتشار است.

سرهنگ علیرضا یعقوبی توصیه کرد: در صورت دریافت پیامک حاوی لینک با عناوین مذکور، بدون هیچ اقدامی حذف شود.

وی افزود: این پیامک‌ها با سرشماره شخصی ارسالی می‌شوند که نشان دهنده جعلی بودن آنها است و به قصد کلاهبرداری انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام