Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: تشکیل تیم فوتبال کردستان در سطح کشور با وجود پتانسیل های این استان لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در دیدار با انجمن پیشکسوتان فوتبال سنندج با بیان اینکه کردستان در رشته فوتبال دارای استعداد و پتانسیل فراوان است، گفت: این استان هم محق است و هم نیاز دارد که دارای یک تیم فوتبال قوی در سطح کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فوتبالیست های توانمند زیادی از این استان در شهرها و تیم های مختلف کشور حضور دارند که می توان از آنها در تشکیل تیم فوتبال استان بهره برد.

مرادنیا از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش استان خواست که همه تلاش خود را برای پایه ریزی تیم فوتبال در کردستان بکار بگیرند و در مقابل قول داد که امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای این امر را فراهم کند.

استاندار کردستان اضافه کرد: وجود تیم های ورزشی قوی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی در ادامه گریزی نیز به ساخت سالن ورزشی شش هزار نفری گولان سنندج زد و گفت: احداث این سالن که در آینده بسیار نزدیک به بهره برداری می رسد می تواند بخشی از نیازهای ورزشی استان را تامین کند.

مرادنیا ادامه داد: معتقدم اگرسالی چند مسابقه ملی و بین المللی در این سالن برگزار شود برای استان و معرفی ظرفیت های آن مفید خواهد بود.

استاندار کردستان اضافه کرد: برای تامین زیرساخت های ورزشی و فرهنگی تلاش کرده ایم که از هرجای ممکن اعتبارات آن را تامین کنیم که نمونه این موارد تامین اعتبار برای سریال سنجرخان و تالار فرهنگ سنندج است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان بهمن مرادنیا استاندار کردستان فوتبال کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، حمیدترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور است که سابقه ۲۵ سال فعالیت در رسانه های معتبر ورزشی را در کارنامه دارد.گفتنی است پیش از این، امیرجواد ابراهیم زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901061

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی