Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، امروز در صد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز با رای اعضای شورای شهر تبریز، عبدالله تقی پور به عنوان عضو ناظر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب شد.

همچنین با انتخاب اعضای شورای شهر تبریز، کریم صادق زاده به عنوان عضو ناظر سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج محمدقلیزاده نیز در جلسه امروز شورای شهر تبریز به عنوان عضو ناظر شورای شهر در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز انتخاب شد.

46

کد خبر 1329006

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی انتخابات مجلس یازدهم لایحه بودجه ایالات متحده آمریکا بودجه 99 باشگاه استقلال بارش برف باران ایران و آمریکا استان البرز آندره استراماچونی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.   به گزارش فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.   وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.   رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.   پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند، اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند