Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اسکندری مدیرجهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: از مجموع ۴۵ هزار تن محصول زیتون تولیدی در طارم ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن آن به صورت زیتون روغنی برداشت می‌شود.

اسکندری افزود: پیش بینی می‌شود از این میزان زیتون روغنی ۲ هزار و ۱۶۰ تن روغن استحصال و روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حال حاضر در شهرستان طارم ۸ واحد روغن کشی فعال است که کار استحصال روغن زیتون بکر و ارگانیک طارم را بر عهده دارند.

روغن تولیدی در این کارگاه‌های فرآوری به علت مرغوبیت و کیفیت بالا علاوه بر مرکز استان به سایر استان‌های کشور نیز صادر می‌شود.

این شهرستان ۱۹ هزارو ۵۲۶ هکتارباغ زیتون دارد و سالیانه با تولید ۴۵ درصد زیتون قطب تولید این محصول درکشور محسوب می‌شود.     انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی زیتون پرورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید گندم در استان یزد

حاجی حسینی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان یزد  در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • رشد تولید گندم در استان یزد