Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواستگار سابق عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای سایبری از آب در امد.

سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا ایلام در این خصوص گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم ۲۵ ساله ایلامی به این پلیس و طرح شکایت با این موضوع که از طرف شخص یا اشخاصی در شبکه‌های اجتماعی برای وی مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی شده، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ اظهارات اولیه از شاکی، با هماهنگی مراجع قضایی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا موفق شدند با انجام یک عملیات سایبری و اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: متهم پرونده که خواستار سابق شاکی بوده، در مدتی که به بهانه ازدواج با وی ارتباط داشته، با جلب اعتماد وی به تصاویر و فیلم‌های خصوصی شاکی دسترسی پیداکرده است و پس از اینکه از طرف خانواده شاکی با ازدواج آن‌ها مخالف می‌شود، متأسفانه جهت تسویه حساب شخصی اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی کرده است.

رئیس پلیس فتا ایلام با اعلام اینکه، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد، به شهروندان توصیه کرد: فیلم‌ها و تصاویر خصوصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید چرا که در صورت دسترسی افراد فرصت طلب امکان سوء استفاده از آن‌ها وجود دارد.

سرهنگ جمالی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir به همکاران ما اطلاع دهند./ پلیس فتا

 بیشتر بخوانید/ دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای سایبری

 


 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، عرفان باقری بازیکن رده های پایه استقلال که مدتی هم در تمرین تیم بزرگسالان حضور یافت و حتی در اقدامی جنجالی و در نقش یک یاغی جوان با باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد امضا کرده بود، با انتشار یک استوری، حاشیه ساز شد.

باقری که پاییز سال قبل به تمرینات پیکان اضافه شد، با انتشار یک استوری که مضمون افشاگری علیه سرپرست مدیرعاملی وقت استقلال را داشته، خبرساز شده است. جایی که باقری مدعی است که حجت کریمی از وی درخواست کرده تا علیه فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی فعلی آبی ها مصاحبه کند.

این بازیکن در استوری خود نوشته است: آنها از من خواستند تا بگویم سمیعی باعث شده است که از باشگاه استقلال بروم یا دنبال این است که مدیر برنامه‌ام شود اما من گفتم، قاطی این مسائل نمی‌شوم که این پاسخ من باعث شد تا در آن زمان مبلغ رضایتنامه‌ام برای بازگشت به استقلال به باشگاه سایپا پرداخت نشود.

باقری در بند پایانی نیز در شرایزی نوشته که "سمیعی دلسوزترین شخص باشگاه است" که اتهام این بازیکن سبب شده تا سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به این اظهارات موضع گرفته و به دنبال طرح شکایتی از این بازیکن باشد.

حجت کریمی در گفتگوی کوتاهی که با ورزش سه داشت، ضمن رد ادعاهای باقری اعلام کرد: تاکنون دیدار و گفتگوی خصوصی با این بازیکن نداشته ام و شکوائیه ای نیز در این خصوص تنظیم شده و به دلیل نشر اکاذیب، وکیل بنده از این بازیکن شکایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور
  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • جزئیات دستگیری متهم پرونده زهره فکور I این مرد در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده بود
  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در سفارتخانه‌ها برای اخذ ویزا
  • روسیه دو تبعه آمریکایی را بازداشت کرد
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری