Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد بقایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اظهار داشت: این جشنواره ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه سال آینده ویژه همه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان های علمی و تحقیقاتی دیگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سمینارهای علمی در ده رشته و زمینه مختلف، دستاوردها-دست سازها و اختراعات، ماراتون کسب و کار دانش آموزی، المپیاد علمی علوم پایه، برنامه نویسی، ماراتون محتوای دیجیتال و فیلم کوتاه و انیمیشن از محورهای مهم این جشنواره به شمار می رود.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: مراحل ثبت نام از ۲۸ آبان تا ۱۵ بهمن خواهد بود، مدارس و پژوهشسراها و مراکز آموزشی که تا ۲۰ دی ماه ثبت نام کنند تسهیلات ویژه دریافت می‌کنند.

بقایی در مورد ویژگی‌های جشنواره گفت این جشنواره دارای سامانه ویژه ثبت نام مراکز آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات ویژه به آنها است همچنین ثبت طرح ها و اختراعات دانش آموزی و دریافت گواهی نامه ثبت اختراع در این جشنواره انجام می‌گیرد و مقالات برتر دانش آموزی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی چاپ می‌شود.

وی با بیان افزوده شدن بخش نمایشگاه جانبی به جشنواره، گفت: مدال و تقدیر نامه رسمی به برگزیدگان جشنواره و همچنین مدال ویژه جشنواره به همراه تقدیر نامه رسمی به مدارس برگزیده اعطا خواهد شد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: تعداد مدارس شرکت کننده در دوره های قبل بیش از ۷۰۰ مدرسه بوده که تعداد دانش آموزان در چهارمین دوره این جشنواره به بیش از ۵۰۰۰ نفر رسید.

کد خبر 4792145

منبع: مهر

کلیدواژه: ابن سینا مسابقات دانش آموزی شهرداری تهران شورای شهر تهران آلودگی هوا شهر تهران قوه قضاییه معلولان اغتشاشات ایران وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی دستگیری سارق آتش نشانی سیدابراهیم رئیسی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت انتخاب آثار بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را محمدرضا مطوری، حسین ذوالفقاری و مهدی درویش تشکیل دادند.

براساس اعلام هیأت انتخاب بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر نمایش‌های «هشت خوان» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «یادگاری» به کارگردانی آرزو جعفری و احسان بحرینی از جیرفت، «مجنون» به کارگردانی علی ربیحاوی از تهران، «قهرمان غریب» به کارگردانی مریم طرفی از سوسنگرد، «مستر دیفال» به کارگردانی سیدسروش پیمبری از کرمانشاه، «زخمه برادر» به کارگردانی عبدالحسین جلیل‌نسب از خرمشهر، «سفر» به کارگردانی مالک آبسالان از دهلران، «گلدمن» به کارگردانی پژمان مهراب‌پور و آمنه پورحسینی از خرمشهر، «اتیکت» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان (مشروط) و «ملاقات آخر» به کارگردانی حسن غابشی از خرمشهر (مشروط) به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر راه یافتند.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر به دبیری مجید منادی از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۳ در خرمشهر به اجرا درمی‌آید.

کد خبر 6099556

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ایران دانا برای ترویج فرهنگ مالکیت فکری و اقتصاد دانش‌بنیان
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • اختتامیه جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) برگزار شد
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • چهل و پنجمین کنگره علمی جامعه جراحان ایران
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان