Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «شبی که ماه کامل شد»، تازه‌ترین اثر سینمایی نرگس آبیار از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در بخش مسابقه فیلم‌های بلند داستانی دومین جشنواره فیلم‌های سیاسی فرانسه نمایش داده می‌شود.
این جشنواره توسط کوستا گاوراس سینماگر مطرح فرانسوی پایه‌گذاری شده است و فیلم «شبی که ماه کامل شد» با ۶ فیلم بلند داستانی در این بخش رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است عرضه و پخش بین المللی فیلم‌«شبی که ماه کامل شد» به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است که این فیلم توانست در حضور پیشین بین‌المللی خود در جشنواره الف «شب های سیاه تالین» جایزه بهترین فیلم تماشاگران را دریافت کند.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1329031

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد جشنواره های سینمایی نرگس آبیار انتخابات مجلس یازدهم لایحه بودجه ایالات متحده آمریکا بودجه 99 بارش برف باران باشگاه استقلال ایران و آمریکا استان البرز بودجه باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل فردا در آخرین روز جشنواره مسابقات بومی و محلی برگزار و زیباترین شتر، زیباترین اسب، زیباترین جهاز و .. معرفی خواهند شد.

مراسم دومین روز جشنواره فردا از ساعت نه صبح آغاز و تا شش عصر ادامه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • نتانیاهو بقای اسرائیل را به خطر می اندازد/ ما یک قدم با شکست کامل فاصله داریم