Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رویترز، «ادوارد فیلیپ» نخست‌وزیر فرانسه، گفت که مصمم است دولت، برنامه اصلاحات بازنشستگی را پی بگیرد. این در حالی است که رهبر کنفدراسیون عمومی کار اعلام کرد که تا زمان برچیده شدن این برنامه به مبارزه ادامه خواهد داد. 

سیستم حمل‌ونقل فرانسه امروز -‌یکشنبه- برای چهارمین روز فلج بود و کارکنان سیستم حمل‌ونقل عمومی، سازمان حمل‌ونقل پاریس و شرکت راه‌آهن ملی فرانسه همچنان در اعتصاب به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلیپ گفت: «مصمم هستم که این اصلاحات بازنشستگی ایجاد شود و به پایان برسد. این کار را با احترام انجام می‌دهم و نگرانی‌های مردم را مدنظر قرار می‌دهم».

وی افزود: «اگر این اصلاحات اعمال نشود، کسی دیگر فردا روز این اصلاحات را انجام خواهد داد،‌ اما با خشونت تمام!»

این در حالی است که رهبر کنفدراسیون عمومی کار گفت که این تشکیلات تا زمان ملغی شدن این قانون به تظاهرات خود ادامه می‌دهد. وی گفت: «تا برداشته شدن این برنامه در خیابان‌ها خواهیم ماند».

وی با تاکید بر این که برنامه اصلاحات دولت «هیچ نکته مثبتی ندارد»، گفت: «بگذارید فیلیپ صدای خشم مردم را بشنود. تنها احمق‌ها هستند که هیچ‌گاه تغییر عقیده نمی‌دهند. بگذارید برگردد سر نقطه اول».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو