Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اداره درآمد سازمان ورزش شهرداری تهران طی گزارشی از ارائه بیش از 10 میلیارد ریال تخفیف به جانبازان و معلولان تهرانی در 8 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: مجموعه ها و اماکن تحت پوشش سازمان ورزش، در بخش آموزشی، 3691 نفراز جانبازان بالای 50 درصد و معلولیت شدید را پذیرش کرده که در مجموع 2 میلیارد و 142 میلیون و 260 هزار ریال تخفیف ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پذیرش این افراد در بخش تفریحی 88 هزار و 486 نفر بوده که در مجموع از 7 میلیارد و 199 میلیون و 320 هزار ریال تخفیف بهره مند شده اند.

در بخش خانواده جانباز و جانبازان زیر 50 درصد و معلولان متوسط، در سانس آموزشی 2036 نفر پذیرش شده که در مجموع از 516 میلیون و 825 هزار ریال تخفیف استفاده کرده اند. پذیرش این افراد در سانس های تفریحی 26 هزار و 861 نفر بوده که در مجموع از تخفیف یک میلیارد و 101 میلیون و 689 هزار و 900 ریالی بهره مند شده اند.

بر اساس این گزارش، در مجموع جانبازان و معلولان تهرانی در بخش آموزشی در هر دو گروه از 2 میلیارد و 659 میلیون و 85 هزار ریال و در بخش تفریحی از 8 میلیارد و 301 میلیون و 9 هزار و 900 ریال تخفیف استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/

20 / 20 سازمان ورزش شهرداری ارائه بیش از 10 میلیارد تخفیف ورزشی به معلولان معلولان جانبازان و معلولان تهرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر به مازندران ضمن ادای احترام به شهدای شهرستان بابل در گلزار شهدای معتمدی گفت: این ایام، سالروز شهدای مدافع حرم مازندرانی است که در دفاع از حرم اهل بیت نقش بسیار ویژه و جدی داشتند.

رئیس بنیاد شهید کشور در ادامه به افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان اشاره و بیان کرد: امسال در نظام پرداخت هزینه‌های حقوقی و معیشتی برای والدین شهدا و جانبازان رشد قابل ملاحظه‌ای داشتیم و منابع کافی برای تخصیص درمان ایثارگران اتفاق افتاد که حدود ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم پشتیبانی بیشتری از این عزیزان داشته باشیم.

وی عصر امروز با معلمان؛ نخبگان و فرهیختگان و اساتید حوزه و دانشگاه در سالن همایش مخابرات مازندران دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود