Web Analytics Made Easy - Statcounter

گراوند بیان کرد: به منظور آمادگی بیشتر استان برای برگزاری رزمایش پرتوی در آینده، رزمایش‌های موضوعی با هماهنگی شورای پدافند غیرعامل برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«عبدالکریم گراوند» در نشست ارزیابی مانور پرتوی اردیبهشت ماه امسال در بوشهر اظهار داشت: مردم با فرهنگ و همیشه در صحنه بوشهر در برگزاری این رزمایش حضوری موثر داشتند و مهم ترین نقطه مثبت این رزمایش حضور و همکاری مردم بوشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار بوشهر با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد کارگروه های ۹ گانه پدافند غیرعامل ادامه داد: در برگزاری هر مانوری نقاط ضعف و قوت وجود دارد و باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

 

وی تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف این رزمایش این بود که در استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری چنین رزمایش مهمی وجود نداشت لذا سازمان پدافند غیرعامل باید برای این مشکل تدبیری بیاندیشد.

 

گراوند با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل باید برای تامین و تقویت تجهیزات مورد نیاز رزمایش، حمایت مالی لازم انجام دهد، افزود: تجهیزاتی که از سوی سازمان پدافند غیرعامل استان برای برگزاری رزمایش پرتوی وارد استان شد باید در اختیار استان قرار می گرفت و انتظار داریم سازمان پدافند غیرعامل این موضوع را محقق کند.

 

گراوند بیان کرد: کارگروه های ۹ گانه باید نقاط ضعف و قوت خود را مورد بررسی قرار دهند ضمن اینکه شورای پدافند غیرعامل استان ارزیابی مجددی هم از این رزمایش انجام دهد.

 

استاندار بوشهر گفت: به منظور آمادگی بیشتر استان برای برگزاری رزمایش پرتوی در آینده، رزمایش‌های موضوعی با هماهنگی شورای پدافند غیرعامل برنامه ریزی شود.

 

وی اظهار داشت: تامین قرص ید یکی از ضرورت های استان است و باید بودجه مورد نیاز برای تامین قرص ید با همکاری سازمان پدافند غیرعامل در بودجه کشور لحاظ شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روز دانشجو استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد رزمایش پدافند غیرعامل آمادگی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد

پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.   به گزارش ایسنا، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.   پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.   وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.   در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.   وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.   شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت