Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@20:46:29 GMT

رقابت قطعی 175 هزار نفر در آزمون دوره دکتری

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۴۵۵

رقابت قطعی 175 هزار نفر در آزمون دوره دکتری

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور پس از اعلام آمار نهایی ثبت نام‌کنندگان آزمون دوره دکتری سال 99 گفت: 175 هزار و 100 نفر در این آزمون با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: براساس آمار نهایی گزارش‌شده از ثبت‌نام کنندگان در آزمون دوره دکتری سال 99 تعداد 175 هزار و 100 هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری سال 99 از روز چهارشنبه 6 آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی آغاز شد و با در نظر گرفتن مهلت تمدید‌شده ثبت‌نام در ساعت 24 روز پنج‌شنبه 14 آذرماه به پایان رسید.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون دوره دکتری سال 99 در روز جمعه 9 اسفندماه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه شنبه 6 اسفندماه 98 در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز پنج‌شنبه 8 اسفندماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

توکلی گفت: آزمون دوره دکتری در 7 گروه آزمایشی و 247 کدرشته برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسین توکلی مشاور سازمان سنجش آزمون دوره دکتری 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد