Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@01:34:29 GMT

هت‌تریک 18 دقیقه‌ای بازیکن 38 ساله در لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۸۰۵

هت‌تریک 18 دقیقه‌ای بازیکن 38 ساله در لالیگا

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های فوتبال لالیگا، رئال بتیس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفته و با 3 گل پیش است. در این بازی خواکین بازیکن 38 ساله بتیسی‌ها عملکرد خیره کننده‌ای از خود ثبت کرده و در شرایطی که هنوز نیمه اول به پایان نرسیده بود موفق به هت‌تریک شد.

وی در دقایق 2، 11 و 20 گلزنی کرد تا تقریبا 3 گل خود را به فاصله زمانی 18 دقیقه به ثمر برساند که یک رکورد برای این بازیکن مسن در لیگ فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بتیس در حال حاضر با 19 امتیاز در رده سیزدهم لالیگا قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خواکین لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی

دو بازیکن 19 ساله از لیگ برتر انگلیس با اتهام تجاوز جنسی مواجه شده‌اند. 

طرفداری | پرونده تجاوز جنسی بار دیگر در لیگ برتر انگلیس گشوده شد. 

به گزارش سان؛ دو بازیکن لیگ برتری به اتهام تجاوز جنسی توسط پلیس انگلیس دستگیر شده‌اند. مطابق یافته‌ها این دو بازیکن در یک باشگاه بازی می‌کنند و هر دو 19 سال سن دارند. پرونده‌ آن‌ها در حال حاضر با دو اتهام تجاوز و همراهی در آن توسط پلیس پیگیری می‌شود، هر چند آن‌ها با قرار وثیقه آزاد شده‌اند. یکی از متهمان پرونده یک شب را در ایستگاه پلیس گذراند و به سوالات کارآگاهان پرونده پاسخ داد. هم‌تیمی این بازیکن نیز یک روز پس از او دستگیر شد. محلی که این دو بازیکن مرتکب جرم شده‌اند، در اطراف ورزشگاه خانگی تیم‌شان عنوان شده است. پلیس در گفت‌وگو با سان موضوع «اتاق خصوصی» در نزدیکی ورزشگاه را برای تجاوز جنسی را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه لیگ برتری به دلیل تحقیقات پلیس در این مرحله از اظهارنظر خودداری کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)