Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:24:55 GMT

پژوهشگران و فناوران برتر گلستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۶۹۴۲

پژوهشگران و فناوران برتر گلستان تجلیل شدند

همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش از پژوهشگران و فناوران برتر استان در یکسال گذشته تجلیل شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عصر امروز با حضور استاندار گلستان و جمعی از روسای دانشگاه‌ها و مدیران استانی از پژوهشگران، فناوران و دانش‌آموزان برتر استان در زمینه پژوهش قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نجفی‌نژاد، جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش استان در این مراسم اظهارداشت: اگر قرار است استان گلستان به توسعه برسد باید به امر تحقیق و پژوهش توجه بیشتری داشته باشیم.

وی پژوهش را از مبانی توسعه هر استانی برشمرد و گفت: نخبگان و فناوران گلستان ظرفیت خوبی برای تولید محصولات صادرات‌محور دارند و می‌توانند در توسعه اقتصادی استان موثر باشند.

زنگ هفته پژوهش در مدارس گلستان نواخته شدزنگ هفته پژوهش در مدارس گلستان نواخته می‌شودبرپایی نمایشگاه هفته پژوهش در گلستان/ تورهای پژوهشی برگزار می‌شود

نجفی‌نژاد بیان داشت: ایجاد شغل، افزایش درآمد و سطح رفاه شهروندان با استفاده از نیروی انسانی خلاق و کارآمد ممکن است.

در این مراسم دکتر مهدی جعفری، سیدحسین حسینی‌فر و علیرضا صادقی ماهونک از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و محمدتقی فیض‌بخش از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و کامران بزازی از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان در گروه کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان پژوهشگران و فناوران برتر استان معرفی شدند.

همچنین از مهرداد جهانشاهی و علیرضا تهمتن از دانشگاه علوم پزشکی در گروه پزشکی، سیدعلی‌اکبر هدایتی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و محمد کردجزی از اداره کل هواشناسی استان در گروه علوم پایه تقدیر شد.

علاوه براین از شرکت آریاتیاژن از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان فناور برتر و طرح‌های پژوهشی در خصوص تدوین سند آمایش، تدوین سامانه پزشک خانواده کشور و امکان‌سنجی طرح‌های کارآفرینی در زمینه گردشگری تجلیل شد.

امروز همچنین از دانش‌آموزان برتر جشنواره‌های خوارزمی و جابربن حیان نیز با حضور مسئولان استانی تقدیر شد.

انتهای پیام/582/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور ایلام مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد