Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادلله محمدولی رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار طلا و سکه اظهار کرد: سکه امامی، نسبت به روز گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ادامه داد: نسبت به روز گذشته، هر مثقال طلا ۱۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته تفاوتی نکرده است

محمدولی با بیان اینکه امروز حباب سکه در بازار نداریم اظهار کرد: امروز هر اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته تفاوتی نکرده است.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۲۰ هزار تومانی سکه امامی/ هر اونس جهانی طلا ۲ دلار کاهش قیمت داشته است 

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار؛ روند متعادلی داشته باشد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۶۴۰هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۰۰هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۵۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۴۶۰ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۶۶ هزار و ۳۱۷ تومان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا در بازار امروز نسبت به دیروز ارزان شد.

آخرین نرخ اونس طلا

به گزارش اقتصادنیوز، هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۱۴ (دو هزار و سیصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • قیمت طلا امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳