Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:44:29 GMT

مشارکت شهروند با موسسه محک در جشنواره یلدا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۷۱۰

مشارکت شهروند با موسسه محک در جشنواره یلدا

براساس اعلام مدیرعامل شرکت شهروند، جشنواره‌ یلدا با همکاری موسسه محک و شهروند به نفع کودکان سرطانی برگزار خواهد شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود سریع‌القلم در رابطه با برگزاری جشنواره یلدا با همکاری موسسه خیریه محک، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای را در این خصوص امضا کرده‌ایم تا از تاریخ 20 آذر تا 6 دی‌ماه بتوانیم جشنواره مشترکی را برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان برگزار کنیم، که این مسئله در راستای فعالیت‌های اجتماعی شهروند است که مورد تاکید شهردار تهران نیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: قرار است شهروند سهم خود در فعالیت‌های اقتصادی به صورت شفاف یک درصد از فروش خود را در این بازه زمانی اشاره شده به موسسه محک ارائه کند.

وی خاطر نشان کرد: این اقدام کاملا شفاف خواهد بود و هیچ فشاری به شرکای ما وارد نشده است، اما تمام شرکت‌ها به صورت داوطلبانه در این اقدام خیرخواهانه شرکت خواهند داشت.

سریع‌القلم با اشاره به تخفیف بین 5 تا 50 درصدی اقلام فروشگاه شهروند گفت: از این تخفیف یک درصد به محک داده می‌شود.

به گزارش تسنیم احمدی مدیر موسسه خیریه محک نیز در این رابطه گفت:  ما یک برنامه مشترکی بین شهروند و موسسه محک اجرا خواهیم کرد و همانطور که اعلام شد یک درصد از فروش شهروند در تاریخ اشاره شده به موسسه داده خواهد شد.

احمدی ادامه داد: محک به عنوان سازمان مردم نهاد توجه ویژه‌ای را به کودکان سرطانی دارد و هم اکنون 19 هزار کودک سرطانی تحت پوشش این موسسه قرار دارد و این در حالی است که محک هیچ گونه کار اقتصادی انجام نمی‌دهد و همه مشارکت‌ها از طریق جذب حمایت خیرخواهان و افراد خیرخواه در کشور است.

وی در پایان گفت: از ابتدای فعالیت این موسسه بیش از 32 هزار کودک سرطانی تحت پوشش مجموعه محک قرار گرفته‌اند و امروزه داروهای این افراد بیش از سه برابر گذشته شده است و البته بخشی از داروها در کشور تولید می‌شود ولی تا به امروز ما درمان هیچ کودک سرطانی را متوقف نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

 

 

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد

متقاضیانی که درخواست خودروی خود را از شرکت مدیران خودرو داده اند این روز‌ها با مشکل تاخیر در تحویل مواجه هستند. این روز‌ها معضل تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز بسیار به چشم می‌خورد و متقاضیانی که سرمایه‌های خود را به حساب خودروسازان واریز کرده اند اعلام نارضایتی می‌کنند.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواستی رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، شرکت مدیران خودرو متأسفانه دو ماه از بیمه و پلاک خودرو گذشته ولی هنوز خودرو را تحویل نداده و گفتند مجوز خروج از گمرک بم صادر نمی‌شود لطفاً پیگیری کنید بنده ثبت نامی تیرماه ۱۴۰۲ و تکمیل وجه به صورت نقدی در دی ماه انجام شده و پلاک و بیمه اسفند ماه صادر شده و مدارک خودرو گرفتم لطفا به پارکینگ شرکت مدیران خودرو در بم بروید و دلیل عدم تحویل را بپرسید.

منبع: علی صادقی - کرمان

سلام، همه خودروهای شرکت مدیران خودرو؛ آریزو، x55، x22، و غیره برای من x22 pro هست. من خودروی خودم را فروختم تا بتوانم از این شرکت خودرو بخرم. الان هر روز با اسنپ به سرکار می‌روم که حدودا ماهی ۵ میلیون تومن هزینه اسنپ من می‌شود. چرا خودرویی که مدت هاست آماده هست را به مشتری تحویل نمی‌دهند و در بدترین شرایط نگهداری می‌کنند که باعث آسیب به خودرو می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • فناوری مشاهده درون سلول‌های سرطانی ابداع شد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود