Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیمردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: بارش های خوبی در استان فارس رخ داده و بر اساس اخرین آمارها اردکان با ۵٣ ،درودزن با ۵٢ ، کازرون با ۵٠ و نور آباد با ۴۵ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در استان داشتند. 

وی افزود: در شیراز هم که دارای دو ایستگاه هواشناسی است در ایستگاه گلستان شاهد ٣۴ میلی متر و ایستگاه گلسرخ نیز ١۶ میلی متر باران باریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیمردانی در خصوص بارش برف در استان نیز خاطرنشان کرد: در دو شهرستان اردکان و ارسنجان به ترتیب ١۵ و ٢ سانتی متر برف باریده است. 

این کارشناس هواشناسی با اشاره به کاهش دما در استان گفت: با توجه به اینکه سامانه بارشی جدیدی از روز سه شنبه وارد استان می شود لذا کاهش دما در روز دوشنبه محسوس است . 

او در خصوص فعالیت سامانه جاری نیز گفت: سامانه ای که در استان است تا ساعات پایانی روز یکشنبه از استان خارج می شود.

کد خبر 4792455

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا بارش باران هواشناسی فارس انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها بیرجند تعطیلی مدارس شهرکرد بسیج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سامانه بارشی اخیر که از چهار شنبه عصر وارد فارس شد، شهرستان فیروز آباد با ۱۰۱ میلی متر بارش رکورد دار است و نورآباد و شهرستان ممسنی با ۹۲ میلی متر پس از آن قرار دارد.
تا ساعت ۰۸ و ۳۰ دقیقه امروز درمیمند ۸۳، قیر و کارزین ۶۴ میلی متر خنج و کازرون ۵۸، کوار ۴۷ میلی متر، جهرم و زرین دشت ۴۱ میلی متر اردکان ۴۰ و فسا و داراب ۳۷ میلی متر باران بارید.
میزان بارش‌های شیراز هم در این سامانه ۲۴ و شهرک گلستان ۳۲ میلی متر اعلام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی جدید از ۱۶ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی