Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-30@23:34:50 GMT

با عرق شرم دوباره نامزد شدم اما تقصیر قبلی هاست

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۷۶۱

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس دهم در سرمقاله روزنامه خود (ابتکار) نوشت: چهار‏سال پیش در چنین روزهایی با آرمان‏های روشنی وارد عرصه انتخابات شدیم. عزم ما این بود که با حضور در قدرت، راه اصلاحِ آن را تسهیل کنیم.

غرض این بود که گره‏‏ای از کارِ کشور بگشاییم. اساساً گمان می‏کردیم در راهِ خیرِ عمومی قدم برداشته‏ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور ما این بود که مجلس کم‏کار و محافظه‏کار نهم را عوض کنیم و مجلسی کارآمدتر و پویاتر بسازیم. وی که به‌خاطر نحوه اشتغال آقازاده‌اش مورد اعتراض عمومی قرار گرفت، ادعا می‌کند: اکنون که به عقب می‏‏نگرم روزهای پرفراز‏و‏نشیبی در نظرم رژه می‏‏روند. سرعت تحولات به قدری بود که انگار یک عمر گذشته است. امروز اما خود را مقابل مطالباتِ زیادی که بر زمین مانده می‏بینیم.

امروز حجم زیادی از مشکلات حل نشده در این برش از تاریخ قابل رویت است. از همین روی، مقابل چهره‏های ناامید مردم شرمنده‏ایم. از خداوند می‏‏خواهیم که دل‏های مردم را نرم کند تا ما را به‏خاطر وضع فعلی ببخشند. ما تمام سعی خود را به‌کار بستیم اما بدون تعارف، حجم مشکلات فراتر از انتظار بود. چهار‏سال پیش تصور می‏کردیم که مسائل زیادی در کشور وجود دارد اما نه این‏سان! می‏دانستیم که جاهایی کشور از ریل خارج شده، اما گمان نمی‏کردیم که ریل را از جا کنده باشند! از بی‏رسمی روزگار شنیده بودیم، اما تخمین‏‏مان از بادهای ناموافق این‏قدر نبود.

راستش را بخواهید، پس از چهار‏سال بدون تعارف باید بگویم که از پدر و مادری‏ که توان تامین جهیزیه دخترشان را ندارند شرمنده‏ام. در مقابل مادر یک شهید که شهادت فرزندش کمرش را خم نکرد، اما بیکاری فرزند دیگرش او را شکسته و خموده کرد، سرم پایین است. از راننده تاکسی که هزینه سوختش بیش از درآمدش است خجالت می‏کشم. شرمنده‏ام که نتوانستم برای کارآفرینان و صنعتگرانی که به ناگاه سرمایه‏‏شان آب رفت و زیر فشار خم شدند، کاری بکنم. می‏دانم که اعصاب جامعه چقدر ساییده شده است.

می‏دانم که معلمان چه فشار معیشتی را تحمل می‏‏کنند. می‏دانم که به‏خاطر همه اینها باید سرم پایین باشد و عرق شرم کنم. باری؛ اکنون نیز هرچند از چهره‏های غمبار و ناامید مردم خجالت می‏کشم که خیابان‏ها را تا وزارت کشور طی کنم، اما به امید گشایش در زندگی مردم این راه را دوباره با توکل به حضرت باری‏تعالی می‏روم. دوباره به انتخابات می‏آیم اما با عرق شرم از انباشت مشکلات و این وجهِ تراژیکِ سیاست‏ورزی در عصر کنونی است!

منبع : روزنامه کیهان

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار انتخابات اصلاح طلبان چه کسانی هستند انتخابات ایران 98 انتخابات مجلس 98 عملکرد اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم این شهرستان توانستند مقام اول آزمون پایش استان خراسان رضوی را کسب کنند.


علی اکبر چراغیان افزود: این رتبه ارزشمند با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند و در سایه تلاش و پشتکار دانش آموزان به دست آمد.

 

پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرا خواهد.

 

محمد یوسفی افزود: از ماه‌ های آینده اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام خواهد شد.


وی ادامه داد: با انجام این طرح، برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌ های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.


یوسفی بیان کرد: شهروندان می‌ توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ ها (کیو آر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

 

رفع مشکلات روستاها از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی و دهیاران

سرپرست بخشداری جلگه رخ در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش رخ  بر حضور فعال آنان در بین مردم و گوش دادن به مشکلات اهالی

روستاها تاکید کرد.

 

رسول بابایی در این همایش  حضور در بین مردم و گره گشایی از کار‌ها و رفع مشکلات روستاها را از مهمترین وظایف اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برشمرد.
 

بابائی  با بیان این که حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در بین مردم یک ضرورت جدی است، افزود: بسیاری از مشکلات پیش رو  با مشارکت مردم حل خواهد شد. ‎

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید برای توسعه و پیشرفت روستاها تلاش مضاعف داشته باشند، گفت: شناسایی ظرفیت ها مولفه جدی دستیابی به توسعه پایدار در هر منطقه محسوب می شود که اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید مد نظر خود قرار دهند.

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • پایتخت تقسیم می شود؟