Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال مس سونگون در دیداری پرحاشیه مقابل شهروند ساری به پیروزی رسید. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون ورزقان و شهروند ساری در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علی افضل شروع خوبی در این بازی داشتند و توانستند با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود پیش بیافتند. مهدی جاوید، محمد شجری و مسلم اولاً قباد 3 گل نخست تیم میزبان را در این بازی به ثمر رساندند. اما در حالی که بازی با برتری تیم میزبان دنبال می‌شد، از دقیقه 13 به خاطر درگیری و اعتراض دو تیم متوقف شد.

تبریز| دلجویی سرمربیان مس سونگون و شهروند ساری پس از درگیری و اخراج/ خروج تیم مهمان از زمین بازی

پس از شروع مجدد بازی، فرهاد فخیم و مهدی جاوید به ترتیب در دقایق 18 و 19 برای مس سونگون گلزنی کردند تا نیمه نخست این دیدار با برتری 5 بر صفر شاگردان افضل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی دو تیم پربرخورد دنبال شد اما در مس سونگون توانست اختلاف 5 گل را تا دقیقه 31 بازی حفظ کند تا اینکه پژمان بهاریوند توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. پس از این گل بازی با برتری 5 بر یک تیم میزبان ادامه داشت و حملات دو تیم بی‌ثمر بود. تا این بازی با برتری 5 بر یک مس سونگون به پایان برسد.

ارسال مدارک پزشکی بازیکن دوپینگی مس سونگون به آلمانلیگ برتر فوتسال| دوازدهمین برد مس سونگون صدرنشین در روز پیروزی پرگل سن‌ایچ ساوهسرمربی مس سونگون: دوست دارم همیشه تیمم بهترین باشد

به گزارش تسنیم، حواشی این بازی در نیمه دوم نیز ادامه داشت تا بازی دو تیم با توقف و تنش دنبال شود.

* علی‌رغم برخورد گرم سرمربیان دو تیم در آغاز نیمه دوم، حواشی این بازی تمامی نداشت و سرپرست تیم مهمان اعتراضات مکرری نسبت به قضاوت داوران این بازی داشت.

* سرپرست تیم شهروند ساری در دقایقی از بازی نیز با تماشاگران تیم میزبان درگیری لفظی پیدا کرد.

* رضا امانی که پس از حواشی ایجاد در نیمه اول، با صلاحدید کادر فنی نیمکت نشین شد، تا آخر بازی از روی نیمکت شاهد بازی هم تیمی‌های خود بود.

* در دقیقه 33 بازی علیرضا صمیمی پس از برخورد نسبتاً شدید با بازیکن حریف نقش بر زمین شد که بی توجهی داور به مصدومیت دروازه‌بان مس سونگون اعتراض تماشاگران و کادر فنی این تیم را در پی داشت.

* دیدار تیم‌های مس سونگون و شهروند ساری در حضور حدود یک هزار و 500 تماشاگر برگزار شد.

* در دقایق پایانی دیدار، بازی دو تیم به دلیل مصدومیت دروازه‌بان تیم مهمان با توقف چند دقیقه‌ای همراه بود.

انتهای پیام/ 116/ ع

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی

دنیله ده روسی و مکس الگری رابطه خوبی دارند و اسطوره رم برای پیروزی مقابل لورکوزن و جبران نتیجه بازی رفت، از الگری مشورت گرفته است. 

دیدار دو تیم آاس رم و یوونتوس شب گذشته با تساوی 1-1 به پایان رسید. دنیله ده روسی که پیش از بازی گفته بود احترام بسیار زیادی برای مکس الگری قائل است و او در فوتبال ایتالیا تاریخ سازی کرده است. 

پس از پایان بازی، سرمربی رم در گفتگو با DAZN در مورد بازی برگشت مقابل بایرلورکوزن و جبران شکست 2-0 بازی رفت گفت:

بله نتیجه ای است که باید جبران کنیم اما 5 گل نیست و 2 گل است. من همچنین از الگری مشورت خواستم و او گفت لازم نیست آنجا عجله کنی. می توانی گل اول را دقیقه 60 بزنی. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره