Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد وحیدنیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد بدون اشاره به آمار افزود: این شماره تلفن خدمات مشاوره ای را با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به صورت رایگان به افراد ارائه و  در تمام نقاط کشور در دسترس مردم است.

وی اظهارداشت: بیشترین تماس گیرندگان با این خط زن هستند که موارد متعددی مانند مشکلات خانوادگی را طرح و درخواست راهنمایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدنیا از مردم خواست مشکلات خانوادگی، اعتیاد، کودک و نوجوان، تحصیلی، تربیتی، پیش از ازدواج و مشکلات سلامت روان و بالینی خود را با صدای مشاور بهزیستی طرح کنند.

وحید نیا با بیان اینکه پارسال  افزون بر ۸۰۰ هزار نفر از سوی سازمان بهزیستی آموزش های ازدواج و خانواده در کشور را فراگرفتند، تصریح کرد: همچنین سالانه یک میلیون نفر زوجین  در آستانه ازدواج ،آموزش های حین ازدواج را در تعامل با دسگاه های مختلف دریافت می کنند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی ادامه داد:  البته در حوزه آموزش‌های پیش از ازدواج  یعنی  قبل از انتخاب همسر، نیاز به همراهی و مشارکت مردم داریم که این نگاه تحصصی تر و مداخله فعالیت تری  را می طلبد.

وی  اجرای طرح آموزش حوزه ازدواج و خانواده در یزد را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در این استان علاوه بر بهره گیری از بخش غیردولتی و متخصص توانمند و در پیاده سازی آن از مشارکت مردمی هم استفاده شده است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی اضافه کرد: طرح ویژه ای با عنوان طرح تحکیم بنیان خانواده با نگاه ارتقای کیفیت زندگی برای یزد در نظر گرفته شد که از سال آینده به صورت پایلوت(نمونه آزمایشی) در این استان اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد:  در این طرح آموزش لازم به  افراد قبل از ازدواج و پنج سال پس از ازدواج ارائه می شود که هدف از آن کاهش آسیب های اجتماعی خانوادگی است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی تعداد مراکز مشاوره تحت پوشش این سازمان را سه هزار و ۳۰ مرکز بیان کرد.

برچسب‌ها مشاوره یزد سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشاوره یزد سازمان بهزیستی کشور مشاوره یزد سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ‌امید کاظمی؛ مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اشاره به جلسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: در هفته جاری جلسه‌ای در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در خصوص بررسی نحوه اجرای مواد 38، 39 و 42 قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور دستگاه‌های زیربط برگزار شد.

مشاور امورمجلس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: با توجه به پیگیری‌های کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص عدم پرداخت سهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مقرر شد موضوع مجدداً از طریق همین کمیسیون جهت پیگیری در دستور کار قرار بگیرد.

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

وی خاطرنشان شد: سهم سازمان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور از محل ارزش گمرکی کالا‌های وارداتی از نیمه دوم سال 1401 تاکنون پرداخت نشده و باتوجه به مشکلات و کاهش درآمد شهرداری‌ها نیازمند سریع پرداخت سهم سازمان هستیم.

کاظمی اظهار کرد: برنامه دولت حمایت و توانمند‌سازی شهرداری‌ها از طریق کمک به اعتبارات شهرداری و تأمین مورد نیاز ماشین آلات است که با تدابیر صورت گرفته اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

مشاور سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان گفت: باتوجه به جلسات کارشناسی و پیگیری‌های صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، ‌امیدواریم مشکلات منابع پایدار درآمدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان