Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:03:48 GMT

دستگیری قاچاقچیان مسافرنما در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۰۵۴

دستگیری قاچاقچیان مسافرنما در قزوین

 سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هنگام گشت زنی وکنترل خودروهای عبوری در مسیر قزوین-زنجان به ۲  نفر مسافر یک دستگاه اتوبوس، مشکوک شدند.

 وی افزود: ماموران پس از بازرسی وسائل همراه این افراد ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجیان افزود: ۲ متهم دستگیر شده ،پس از بازجوئی های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۲ سارق و کشف پنج سرقت مغازه در قزوین

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی قزوین با اعلام این خبر گفت:  در پی تخریب چندین فقره شیشه سکوریت مغازه ها در قزوین و سرقت از آنها، شناسایی سارق یا سارقین در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول انتظامی گفت: کارآگاهان با تحقیقات خود موفق به شناسایی ۲ سارق در این خصوص شدند و در بازرسی از منزل آنان اقلام مسروقه شامل گوشی موبایل، تبلت و ... کشف شد.

وی با اشاره به ارزش ۲ میلیاردی ریالی اموال مسروقه کشف شده،گفت: متهمان دستگیر و برای تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

برچسب‌ها استان قزوین انتظامی دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین انتظامی دستگیری سارقان استان قزوین انتظامی دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت