Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:42:18 GMT

نظارت بر بازار با جدیت ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۸۲۹۸

نظارت بر بازار با جدیت ادامه دارد

لاجانی رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسان اصناف همه روزه در سطح شهر حضور دارند و مشکل چندانی تا به امروز در بحث گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها نبوده، تخلفاتی در بحث عدم نصب اتیکت بر روی کالا و نظایر این وجود داشته که بازرسان پس از تنظیم گزارش تخلف صنفی موضوع را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نصب اتیکت بر روی تمامی اجناس یک الزام قانونی است و عدم نصب آن تخلف محسوب می‌شود، افزود: پس از اصلاح قیمت بنزین طرح تشدید نظارت بر بازار به منظور کنترل قیمت‌ها و مقابله با گران فروشی با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با مسائل بازار مثل تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، بهداشت و... بصورت مستمر در حال اجراست.

رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد ادامه داد: با تشدید بازرسی ها، گشت‌های مشترک و حضور مداوم بازرسان در سطح بازار از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!