Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سریع القلم روز یکشنبه در نشست خبری مشترک شهروند و موسسه خیریه محک که در مرکز موسسه شهروند برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: در طول سال فروشگاه شهروند چند کمپین تخفیفی برای شهروندان تهرانی برگزار می‌کند، اکنون نیز در تفاهم‌نامه‌ای با موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کمپین ویژه شب یلدا به خیر و خرید را برگزار می کند و یک درصد از سود حاصل از فروش خود را در ۱۶ روز برگزاری این کمپین برای کمک به این کودکان به خیریه محک اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کمپین در راستای مسئولیت شهروندی و تاکید پیروز حناچی شهردار تهران مبنی بر کمک و فعالیت‌های خیرخواهانه در زمینه های اجتماعی و کمک به کودکان مبتلا به سرطان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

سریع القلم گفت: در این طرح از لحاظ مالی هیچگونه فشاری به اشخاص ثالث و شرکا نمی‌آید و کمک تنها از سود فروش کالا و ماکت های کوچکی که به شکل دارو با بارکد خاص تهیه و به مبلغ ۲، ۵  و ۱۰ هزار تومان مقابل شهروندان گذاشته و به متقاضیان فروخته می شود، تجمیع و در اختیار موسسه خیریه محک گذاشته می شود.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند تصریح کرد: در جشنواره‌های این فروشگاه کالاهایی با تخفیف ۵ تا ۵۰ درصدی به شهروندان به فروش می رسد و آنها می توانند با خرید کالاهای مورد نیاز خود از این فروشگاه در ثواب این امر خیر شریک شوند.

سریع القلم گفت: پیش بینی می شود استقبال زیادی برای حمایت از کودکان سرطانی  موسسه محک انجام شود و مبلغ جمع آوری شده در قالب یک چک با حضور حناچی شهردار تهران به مدیر عامل موسسه محک داده می شود.

وی گفت: مدیرعامل محک برای تبلیغات کمپین با نگاه خیرخواهانه ای مراقب بود، عکسی از چهره کودکان در حین شیمی درمانی منتشر نشود.

بهبود ۶ هزار کودک مبتلا به سرطان از طریق موسسه خیریه محک 

آراسب احمدیان مدیرعامل‌ موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان نیز در این نشست با بیان اینکه خدماتی نظیر تشخیص، درمان، بستری، دارو، پیوند سلول‌های بنیادی و کمک‌های روانی با استفاده از روانشناسان و مددکاران به کودکان و خانواده های مبتلا به سرطان ارائه می شود، گفت: در ۲۸ سال فعالیت این موسسه ۶ هزار کودک مبتلا به سرطان در کشور بهبود و به آغوش خانواده خود بازگشته اند.

وی افزود: ۱۹ هزار کودک بیمار مبتلا به سرطان در کشور وجود دارد که این موسسه علاوه بر حمایت کودکان تحت پوشش محک هزینه درمان کودکان سرطانی در ۳۹ مرکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی دولتی را نیز بر عهده گرفته است و بدون هیچگونه کمک دولتی و عملیات تجاری و بازرگانی از طریق کمک های مردمی خدمات مورد نظر را به این کودکان ارائه می دهد.

مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اظهار کرد: ۵٠٠ تخت در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی برای اطفال وجود دارد که بیش از یک پنجم آن در اختیار موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان قرار دارد.

احمدیان با بیان اینکه از گذشته تاکنون درمان کودکان مبتلا به سرطان حتی یک روز هم متوقف نشده است، گفت: هزینه درمان بیماران سرطانی بسته به نوع و تشخیص بیماری متفاوت است و نمی شود هزینه درمان آن را به طور دقیق اعلام کرد اما طبق پیش بینی های انجام شده در سال گذشته میانگین هزینه درمان کودکان مبتلا به بیماری سرطان در بیمارستان محک ۱۱۰ میلیارد تومان و کودکان بیمار تحت درمان در مراکز درمانی و دانشگاهی ۲۱۰ تا ۲۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

 مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان افزود: بخش عمده ای از داروهای بیماران مبتلا به سرطان وارداتی است و بخشی از آنها در داخل کشور تولید می‌شود و نرخ داروهای وارداتی نسبت به سال های گذشته سه برابر افزایش یافته است.  

احمدیان با بیان اینکه این موسسه از اولین حلقه تشخیص بیماری تا آخرین مرحله درمان و یا فوت به کودکان و خانواده آنها کمک می‌کند، گفت: برگزاری کمپین شب یلدا از سوی مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای شهروند یک ابتکار عمل جدید است که مقرر شده بخشی از سود فروش کالاهای این فروشگاه به موسسه کودکان مبتلا به سرطان اختصاص یابد، این اقدام  یک نگاه به این پدیده از منظر مسئولیت اجتماعی برای کاهش آلام کودکان مبتلا به سرطان  و خانواده های آنان است.

درمان بیماران مبتلا به سرطان اتباع خارجی 

 مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در خصوص درمان کودکان پناهنده افغانی، عراقی و جمهوری آذربایجان در ایران نیز گفت: با توجه به مجوز اقامتی که به اتباع داده می شود آنها به کمک موسسه خیریه محک نیاز ندارند اما در صورت نیاز به خدمات روانشناسی و مددکاری از سوی این موسسه به آنها خدمات داده می شود.

احمدیان افزود: افراد برای کمک های خیرخواهانه خود می توانند از تمامی دستگاه های خودپرداز بانک های ملی، ‌صادرات و کشاورزی در سراسر کشور گزینه "کمک به محک" را انتخاب و از طریق "گزینه انتقال وجه ←سازمان های خیریه ←محک"، مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: خیران همچنین می‌توانید کمک‌های خود را از طریق کدهای دستوری

کد ۱:  #۲۳۵۴۰*۷۳۳*                       

کد ۲:  #۲۳۵۴۰*۷۸۰*                       

کد ۳:  #۲۳۵۴۰*۷۲۴*                       

کد ۴:  #۳*۶*۷۲۰*       

موبایل به محک اهدا کنند.                                     

احمدیان افزود: دریافت کمک‌های نیکوکاران از طریق اپلیکیشن موبایل آپ (آسان پرداخت) و شماره کارت ۰۵۹۰-۹۹۵۰-۹۹۱۱-۶۰۳۷ به نام موسسه خیریه محک نیز امکان‌پذیر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 دارو دانشگاه علوم پزشکی سلول های بنیادی شیمی موبایل قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی