Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق روز یکشنبه به امارات و عربستان سعودی هشدار داد که به دلیل دست داشتن در ریخته شدن خون شهروندان عراقی در تظاهرات اخیر «بهای سنگینی» را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش سومریه نیوز، وی که در میان دانشجویان عراقی به سخنرانی می‌پرداخت، تاکید کرد در صورتی که نظام کنونی عراق همچنان نظام پارلمانی باقی بماند اصلاحات حقیقی محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزعلی در ادامه گفت: «یکی از ادعاهای آمریکا در تحریم ما این است که ما در کشتار و سرکوب تظاهرات کنندگان نقش داشته‌ایم اما جواب ما به این کلام سخیف این است "اگر بدگویی از سوی یک فرد ناقص انجام شد این دلیل بر آن است که شما کامل هستید."»

وی اضافه کرد: «موضع ما در جریان تظاهرات همان موضعی است که شهید "وسام العلیاوی" آن را ثابت کردو ما مظلوم بودیم و به ما در این تظاهرات حمله شد.»

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که در تظاهرات اخیر دستشان به خون عراقی‌ها آغشته شده و زمان آن فراخواهد رسید که مربع آمریکا، رژیم صهیونیستی،‌ امارات و عربستان سعودی بهای گران اقدامات خود را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امارات عربستان خزعلی عصائب الحق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟

داروین نونیز از 32 موقعیت مسلم گلزنی تنها 6 گل به ثمر رسانده است. 

طرفداری | از اولدترافورد تا آنفیلد و گودیسون پارک، داروین نونیز با از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی در ناکامی لیورپول نقش مهمی ایفا کرد. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ طی 17 روز لیورپول با یک فروپاشی بزرگ مواجه شد. آن‌ها در گودیسون پارک تسلیم شدند تا به نوعی رویای قهرمانی در لیگ برتر از بین رفته باشد. قضاوت دقیق در مورد اینکه این تیم در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد، با نگاه سرد شرایط فعلی دشوارتر می‌شود. بازیکنان ترکیب لیورپول دچار افت بزرگی شدند. جانشین احتمالی یورگن کلوپ، آرنه اسلوت از فاینورد خواهد بود. سرمربی هلندی از شکوفایی استعداد بازیکنانش به عنوان کارت برنده‌اش یاد می‌کند، اما وضعیت فعلی بازیکنی مثل داروین نونیز زیر ذره‌بین مایکل ادواردز هم خواهد بود. مهاجم اروگوئه‌ای با تصمیم یورگن کلوپ وارد باشگاه شد. استعدادیابان وقت لیورپول کریستوفر انکونکو را ترجیح می‌دادند. 

با وجود حرکت جوردن پیکفورد که در حد و اندازه‌های پیتر اشمایکل بود، داروین نونیز فرصت مهم گلزنی را با ضربه‌ای عجولانه از دست داد. این اتفاق در اولدترافورد و آنفیلد هم تکرار شده بود. در واقع، از بدو ورود به باشگاه، هواداران لیورپول شاهد موقعیت‌سوزی‌های بزرگی بوده‌اند. در کنار نونیز، محمد صلاح هم پس از مصدومیت همسترینگ دچار افت بزرگی شده است. اگر سیستم بازی اسلوت «پرسینگ با شدت بالا» باشد، چه نیازی به وینگر 32 ساله خواهد بود؟ نرخ تبدیل موقعیت‌های گل صلاح از ۵۸.۸ درصد در نیم‌فصل اول به ۴۱.۷ درصد کاهش یافته است. دست دادن او و کلوپ در یک تابستان اتفاق سختی خواهد بود، اما به نظر می رسد تغییراتی در بازی وینگر مصری باید اعمال شود. 

لحظاتی قبل دیوید اورنستین در بخش «پرسش و پاسخ» وبسایت اتلتیک، فروش داروین نونیز را گزینه‌ای غیرمحتمل خواند. مایکل ادواردز در این لحظه ترجیح می‌دهد اولویت خودش را به بازیکنانی که در 12 ماه پایانی قراردادشان هستند، اختصاص دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه تگزاس
  • سرکوب بی‌سابقه تظاهرات ضداسراییلی دردانشگاه تگزاس/بازداشت۲۰دانشجو
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه