Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:05:54 GMT

مدارس قزوین دوشنبه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۱۴۴

بنا بر اعلام آموزش و پرورش استان قزوین، به منظور رفع نگرانی خانواده‌ها و اهمیت سلامت دانش‌آموزان، روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه مدارس در کلیه مناطق و نواحی ۱۴ گانه در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین درخصوص تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده حوزه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان از کلیه مناطق و نواحی ۱۴ گانه در خصوص شیوع بیماری آنفلوآنزا در مدارس مشخص شد خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات خوبی که انجام شد در خصوص تعطیلی مدارس و استراحت دانش‌آموزان در روز‌های شنبه و یکشنبه ما شاهد کاهش آمار این بیماری در بین دانش‌آموزان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر اعلام اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، وی ادامه داد: اکنون به منظور رفع نگرانی کامل خانواده‌ها و اهمیت سلامتی دانش آموزان طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین استانی روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه مدارس در کلیه مناطق و نواحی ۱۴ گانه در تمامی مراکز پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران استعفای استراماچونی مدارس قزوین تعطیلی مدارس شیوع بیماری آنفلوآنزا انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران استعفای استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران