Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@18:31:57 GMT

بهترین راه برای کاهش وزن

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۱۹۷

بهترین راه برای کاهش وزن

مناسب‌ترین راه برای کاهش وزن انجام تمرینات ورزشی هوازی است به شرطی که تغذیه مناسب نیز فراموش نشود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی خبرگزاری آنا، افرادی که دارای اضافه وزن هستند برای آنکه بتوانند سریع لاغر شوند باید 5 روز در هفته به مدت 60 دقیقه تمرینات ورزشی هوازی داشته باشند.

تمرینات هوازی باید به‌صورت کاملاً اصولی انجام شود و ورزشکارانی که قصد دارند تا وزن خود را به نحوی کاهش دهند که دوباره دچار چاقی نشوند باید در رژیم غذایی خود تجدیدنظر و از مواد غذایی سالم با کالری متناسب بدن خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه انتخاب رشته ورزشی متناسب با شرایط فیزیکی هر فرد در کاهش وزن او تأثیر مستقیمی دارد. بسیاری از متخصصان ورزشی به افرادی که در سنین نونهالی و نوجوانی قصد دارند ورزش را آغاز کنند، توصیه می‌کنند که ورزش متناسب با شرایط بدنی خود داشته باشند.

پس از انتخاب ورزش متناسب با شرایط هر فرد، باید تمرینات از کم به زیاد باشد و در جلسات اول فشار بیش از حد وجود نداشته باشد چون امکان صدمه دیدن بافت‌های مختلف بدن وجود دارد. افرادی که دارای اضافه وزن هستند دارای ناهنجاری‌های اسکلتی هستند و انجام تمرینات سنگین عوارض مختلفی چون دردهای عضلانی به‌خصوص در ناحیه کمر ایجاد می‌کند.

در زمان انجام ورزش استفاده از لباس مناسب و کفش مخصوص مانع آسیب‌دیدگی می‌شود. برای سوزاندن چربی‌های اضافه، افزایش کارایی و بالا بردن توان در هنگام ورزش و پس از آن نوشیدن آب کمک زیادی به ورزشکار می‌کند. بستن پلاستیک، لباس‌های گرم و گن‌های لاغری به دور شکم برای کاهش بیشتر وزن کار درستی نیست و نتیجه عکس دارد.

بهترین ورزش‌ها برای کاهش وزن شنا، دوچرخه‌سواری، طناب زدن، دویدن، ایروبیک، پیاده‌روی سریع، کوهنوردی و ورزش‌های توپی است که با استفاده از میوه‌جات و سبزی‌ها، نوشیدن آب فراوان، آهسته غذا خوردن و پرهیز از مصرف فست فودها می‌توان وزن را به‌صورت اصولی کم کرد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: کاهش وزن تغذیه مناسب تمرینات هوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن

به گزارش خبرآنلاین؛همه افراد به دلیل عدم تحمل لاکتوز نمی توانند شیر بنوشند. با این حال، جایگزین های شیر مانند شیر بادام، شیر سویا و غیره در دسترس هستند.

سلامت نیوز در خبری نوشت:کسانی که می توانند شیر گاو بنوشند می توانند از مزایای تغذیه ای فراوان آن بهره مند شوند. شیر برای سلامتی ما عالی است، اما بهترین زمان نوشیدن شیر را می دانید؟

شیر به دلیل خواص تغذیه ای و گوارشی، بخش مهمی از رژیم غذایی ما است و دانستن چگونگی و زمان نوشیدن شیر برای به حداکثر رساندن فواید آن بسیار مهم است.

به عنوان مثال، شما نباید میلک شیک مصرف کنید. این به این دلیل است که مخلوط کردن میوه های ترش، موز، خربزه یا انبه در شیر یا ماست عاقلانه نیست؛ به ویژه توصیه می شود از نوشیدن میلک شیک موز یا اسموتی میوه خودداری کنید. چرا که ممکن است فلور روده ما را تغییر دهد و منجر به سموم و احتقان سینوسی، بثورات، کهیر، سرماخوردگی، سرفه و آلرژی شود.

کسانی که می خواهند بدن خود را بسازند و توده عضلانی به دست آورند باید صبح ها شیر بنوشند. با این حال، کسانی که می خواهند وزن کم کنند یا خواب راحتی داشته باشند، باید شب ها شیر بنوشند.

با این حال، آنها اکثرا معتقدند بهترین زمان برای نوشیدن شیر، زمان خواب است. نوشیدن شیر در صبح توصیه نمی شود زیرا معده بسیار سنگین می شود و هضم آن دشوار است. این باعث می شود که فرد در طول روز احساس بی حالی کند. برای کسانی که روز خود را با ورزش شروع می کنند، نوشیدن شیر در صبح اغلب باعث اسیدیته می شود.همچنین هرگز نوشیدن شیر در صبح برای افراد بالای ۵ سال توصیه نمی شود.

اگر می خواهید وزن کم کنید، بهترین زمان برای نوشیدن شیر قبل از خواب است نوشیدن شیر قبل خواب به شما کمک می کند تا در هنگام خواب کالری بسوزانید. این به این دلیل است که شیر به ما کمک می کند بهتر بخوابیم و کالری سوزی را برای بدن آسان تر می کند.

فقط نوشیدن یک فنجان شیر در شب می تواند به سیری شما کمک کند و شما را از پرخوری دور نگه دارد. علاوه بر این، به آرامش ذهن شما و ایجاد خواب بهتر کمک می کند. اگر هدف شما کاهش وزن است، بهتر است شب ها نیم ساعت قبل از خواب شیر کم چرب بنوشید.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899896

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است