Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان به طور جدی پیشنهاد خود را برای جذب زلاتان ارائه داده است.

طرفداری - پس از حضور در فوتبال فرانسه، انگلیس و امریکا، شایعات زیادی در مورد بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به سری آ شنیده می شود.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، چندین باشگاه ایتالیایی به جذب زلاتان علاقه دارند. از جمله آنها، میلان پیشنهادی به زلاتان ارائه داده که در آن قرار است برای نیم فصل دوم فصل جاری، 3 میلیون یورو و برای فصل بعدی، 6 میلیون یورو دستمزد بدهد اما مهاجم سوئدی دستمزد بیشتری می خواهد و مخصوصا خواهان این است که 18 ماه حضور و دستمزدش قطعی و تضمین شده باشد زیرا میلان می خواهد دستمزد فصل آینده بر اساس پاداش ها باشد و طبق عملی شدن شرایط خاص فعال شود؛ به احتمال فراوان راهیابی به لیگ قهرمانان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناپولی هم مذاکراتی برای جذب زلاتان داشته و بنابراین همچنان در صف مشتریان حضور دارد. همچنین بولونیا هم به طور خاص روی رابطه خوب زلاتان با میهایلوویچ حساب می کند اما هنوز پیشنهاد مالی ارائه نکرده است. 

به میلان برگردیم؛ مذاکرات برای جذب زلاتان، تا حدی به قرارداد بوناونتورا هم بستگی دارد. هافبک میلان آخرین سال قراردادش را سپری می کند و می تواند از ژانویه با تیم دیگری برای پایان فصل توافق کند؛ این در حالی است که هنوز پیشنهادی از میلان برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است. مدیر برنامه بوناونتورا نیز مینو رایولا است. باید دید چنین شرایطی، چه اثری بر مذاکرات رایولا و میلان برای زلاتان خواهد گذاشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز