Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان گفت: دقیقا نمی‌دانم بار چندم است بهترین مربی جهان می‌شوم اما این جایزه را به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم. تاریخ انتشار: 07:32 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۰۰۴

رضا مهماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان در فینال گرندپری اظهار داشت: می‌دانید که در فدراسیون تکواندو ایران هیچ چیز سر جایش خود نیست و همه چیز به هم ریخته؛ بچه‌ها بار‌ها قهر کردند و سر تمرین نیامدند و با این حال تیم را به فینال گرندپری آوردیم و عملکرد نسبتا خوبی هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکن وزن ۶۸ کیلوگرم ما که تنها ۱۷ سال سن داشت به هوگوپوش قدرتمند انگلیسی که فینالیست شد، باخت. رادیک هم مبارزات خوبی به نمایش گذاشت و متوجه نشدم در دیدار او با سجاد مردانی داور به چه دلیلی امتیاز هشتم را به سجاد داد و با این حال رادیک هم برنز گرفت، اما کارش برای حضور در المپیک به مسابقات گرنداسلم کشیده شد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان در خصوص اینکه آیا سهمیه المپیک میلاد بیگی نهایی شده یا خیر تصریح کرد: میلاد در فینال گرندپری عالی بازی کرد و با وجود مصدومیت که در بازی اول برایش پیش آمد، به فینال رسید، اما در فینال به خاطر مصدومیت نتوانست بیش از ۳۰ درصد توانش را به کار بگیرد. در مجموع سهمیه المپیک میلاد بیگی قطعی شده و مثل همیشه از عملکرد فنی او رضایت دارم.

وی ادامه داد: تیم ما چوب عدم اعزام به مسابقات مختلف را می‌خورد و امتیازات زیادی را در این بین از دست دادیم که کار سهمیه المپیک رادیک را به، اما و اگر کشاند. در شرایطی قرار گرفتیم که نه می‌توانیم با تمام وجود بمانیم و کار کنیم و نه می‌توانیم کار را رها کنیم.

مهماندوست در خصوص کسب عنوان بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۹ خاطرنشان کرد: باور کنید دقیقا نمی‌دانم بار چندم است این جایزه را دریافت می‌کنم و فکر می‌کنم حدود ۵ یا ۶ بار این اتفاق برایم رخ داده است. این افتخار برای مردم ایران است و جایزه بهترین مربی جهان را به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: توضیحات مهماندوست در خصوص عدم اعزام تیمش به گرندپری بلغارستان انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رضا مهماندوست فدراسیون تیراندازی سجاد مردانی میلاد بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران