Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:31:30 GMT

۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد سیازاخ اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۲۲۷۰

۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد سیازاخ اختصاص یافت

بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در مراسم شب فرهنگی دیواندره که در تالار سپهر تابناک برگزار شد، اظهار داشت: دیواندره قطب کشاورزی است و تکمیل سد سیازاخ می‌تواند تحول عظیمی در بخش کشاورزی این شهرستان ایجاد کند.    

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم انجام گرفته تا آب مورد نیاز برای تبدیل ۹۶ هزار هکتار از ارضی دیم استان به آبی از طریق منابع آبی موجود اختصاص یابد، افزود: با اجرای این طرح بزرگ در دو تا سه سال آینده تحول عظیمی در بخش کشاورزی استان بوجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان به اختصاص اعتبار برای اتمام پروژه راه‌آهن همدان به سنندج نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین ۳۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح اختصاص یافت و امیدواریم سال آینده سوت قطار در کردستان شنیده شود.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره نیز که ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل ۱۶ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد در سفر آینده نزدیک وزیر نیرو به استان سعی می‌کنیم اعتبار مورد نیاز را تامین و این طرح را تکمیل کنیم.

مرادنیا سپس با اشاره به برگزاری مراسم شب فرهنگی دیواندره گفت: این مراسم فرهنگی با هدف تجلیل از شهروندان نمونه برگزار شده و نشانه توسعه یافتگی شهرستان دیواندره است.

وی با اشاره به اینکه به توسعه یافتگی دیواندره بسیار خوشبین هستم، تاکید کرد: این شهرستان با داشتن مراتع غنی سارال و چهل چشمه نباید محروم باشد.

استاندار کردستان به سرمایه گذران بخش خصوصی توصیه کرد در این شهرستان سرمایه گذاری کنند و افزود: اکنون طرح سپهر تابناک، گلخانه برادران کریمی از مهمترین طرح های نمونه بخش خصوصی با اشتغالزایی بالا در این شهرستان هستند.

وی اضافه کرد: ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل در این شهرستان به سرمایه گذران و مردم متقاضی ایجاد اشتغال پرداخت شده که آثار این تسهیلات در رفع محرومیت شهرستان کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

در این مراسم از شهروندان نمونه دیواندره با اهدای لوح و ه دایایی تقدیر شد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها دیواندره تسهیلات اشتغال کشاورزی سدسازی بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیواندره تسهیلات اشتغال کشاورزی سدسازی بهمن مرادنیا دیواندره تسهیلات اشتغال کشاورزی سدسازی بهمن مرادنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • آب‌های کردستان، به کام دیگران