Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:04:04 GMT

بیش از یک تن تریاک در میرجاوه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۲۳۳۴

بیش از یک تن تریاک در میرجاوه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان به حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، ساعت ۲ بامداد روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در محور لادیز-تمین در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر بودند شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنان دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: راننده خودرو وانت بدون توجه به دستور ایست متواری و ۲ سرنشین آن به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند.

وی بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام خودرو وانت قاچاقچیان در یکی از محورهای فرعی همان محدوده متوقف و پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس سه عضو این باند قاچاق مواد افیونی با تنگ شدن عرصه، خودرو را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات تفتان متواری شدند.

سردار قنبری گفت: در این عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو وانت یک تن و ۳۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۴۸ تیر فشنگ جنگی کلاش کشف شد.

وی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

کد خبر 4792684

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان محمد قنبری مواد مخدر میرجاوه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت