Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهرداد میرسالاری مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هماهنگی با کلینک‌های گیاه پزشکی و مسئولان فروشگاه‌های خصوصی توزیع سم و کود کشاورزی برگزار گردید.

او افزود: در این جلسه بر هماهنگی، همکاری و ارتباط هرچه بیشتر کلنیک‌های گیاه پزشگی و فروشگاه‌های توزیع سموم و کود‌های شیمیایی در رامهرمز تاکید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرسالاری بیان داشت: آقایی معاون فنی بر توزیع سموم شیمیایی و کود‌های موجود در فروشگاه‌های مربوطه طبق نظرات کارشناسی و پیگیری ورود کمی و کیفی نهاد ه‌ها به شهرستان تاکید کرد و خواستار در اختیار قرار دادن لیست موجودی تمامی سموم و کود‌های موجود در انبار با جزئیات کامل کاربردی و قیمت محصول به جهاد کشاورزی از سوی فروشگا ه‌ها شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامهرمز در ادامه تصریح کرد: در این جلسه در خصوص آخرین توصیه‌های علمی و کاربردی استفاده از انواع سموم کشاورزی در محصولات مختلف بخصوص ۲ محصول استراتژیک گندم و کلزا بحث و تبادل نظر گردید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین