Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:32:52 GMT

پدر شهیدان نفیسی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۳۲۷۸

پدر شهیدان نفیسی آسمانی شد

«علیقلی نفیسی» پدر شهیدان سردار حسین و پاسدار ابراهیم خلیل نفیسی شامگاه ۱۷ آذرماه به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علیقلی نفیسی» پدر شهیدان سردار حسین و پاسدار ابراهیم خلیل نفیسی شامگاه 17 آذرماه به فرزندان شهیدش پیوست.

 

آئین تشییع و خاکسپاری آن مرحوم امروز 18 آذرماه از ساعت 13 مقابل مسجد علیه به سمت آرامستان غریبان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیل الدفن پدر شهیدان نفیسی امروز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

 

سردار شهید حسین نفیسی متولد سال 1341 در اردبیل بود که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری در استان دارشت و پس از شروع جنگ به جبهه های حق علیه باطل رفت و فرماندهی یک گروه شناسایی لشکر 27 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) را بر عهده داشت حسین نفیسی در تاریخ چهارم فروردین ماه 1367 در منطقه در بندیخان عراق در شهرحلبچه بر اثر بمباران شیمیایی دشمن به شهادت رسید.

 

ابراهیم خلیل نفیسی نیز از طریق بسیج مستضعفین اردبیل به جبهه اعزام شد و در عملیات والفجر 8 و کربلای 5 نیز حضور داشت و در تاریخ پنجم اسفندماه 1365 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد وفات حضرت معصومه س مسجد مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان دانشجو روز دانشجو تشییع و خاکسپاری پدر شهیدان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل