Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:07:02 GMT

فراز و فرودهای والیبال ارومیه همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۳۴۰۲

فراز و فرودهای والیبال ارومیه همچنان ادامه دارد

مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از کش و قوس‌های فراوان استعفا داده و کنار کشید. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، والیبال ارومیه از دیرباز زبانزد کوچک و بزرگ، عام و خاص و پیر و جوان بوده و یکی از ورزش‌های مفرح این شهر به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

والیبال ارومیه که سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده امسال هم درگیر حواشی بوده و خواهد بود.

بیماری کارخانه سرمربی تیم شهرداری ارومیه که عاملی بر کناره گیری وی از این سمت بود از حواشی این روزهای والیبال پایتخت آسیاست!

مسئولانی که کناره‌گیری کارخانه را تا چند روز شایعه از سوی رسانه‌های محلی می‌دانستند امروز مهر تائید بر این ادعا زدند و کناره گیری وی را تائید کرده و دلیل آن را هم دستور پزشک معالج کارخانه بر دوری از فعالیت‌های ورزشی دانستند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به کناره‌گیری کارخانه اظهار داشت: کناره گیری وی به سبب دستور پزشک صورت گرفته و این ممانعت برای فعالیت های ورزشی بوده است.

پیمان رضایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر دعوت از عطایی یادآور شد: چنین موضوعی اتفاق نیفتاده و پس از همفکری فرد مدنظر انتخاب خواهد شد.

لیگ برتر والیبال| کارخانه استعفا کرد/ تندروان: هنوز تصمیمی نگرفته‌امهفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان؛ ستارگان در راه اصفهانلیگ برتر والیبال بانوان| رقابت ذوب‌آهن و سایپا برای سومین پیروزی متوالی


کارخانه نیز در مورد جدایی خود از شهرداری ارومیه گفت: پس از نشست مشترک با حضرت پور شهردار ارومیه و رضایی در عین دوستی و رضایت توافق کردم که با بازگشت به تهران به دنبال کامل کردن مراحل معالجه بیماری‌ام باشم که امسال دست و بالم را برای فعالیت جدی بست.

کارخانه که دلیل قطع همکاری خود با تیم والیبال شهرداری ارومیه را ارج نهادن به خواسته هواداران این شهر عنوان می‌کند ادامه داد: اولین حضور من در تمرینات تیم با یک ماه تأخیر صورت گرفت ولی با صلاح دید پزشک معالج باید استراحت می‌کردم تا ریکاوری کامل شوم و شاید اگر دیرتر به تیم ملحق می‌شدم اکنون با سلامتی کامل در خدمت تیم بودم؛ ولی عدم استراحتم منجر شد تا نتوانم با تمام وجود در اختیار تیم باشم, لذا اکنون که به بهبودی مدنظر نرسیده‌ام، احساس کردم نبودنم شرایط موفقیت تیم را با ستاره‌هایش هموار و میسر خواهد کرد.

تا پایان دهمین هفته از دیدار رقابت‌های لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه با 13 امتیاز در جایگاه ششمی قرار دارد و تیم‌های شهرداری ورامین، پیکان تهران و سایپای تهران به ترتیب با امتیازهای 23، 21 و 19 در جایگاه‌‌های نخست تا سوم قرار دارند.

گزارش از علی آقایاری

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد

به گزارش جام جم آنلاین، این اعتراضات در حالی برگزار شده که غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان بمباران می‌شود و اعتراضاتی دیگر هم در پردیس‌های ایالتی در آمریکا همچنان ادامه دارد.

به نقل از شبکه خبری المانیتور، دانشجویان دانشگاه «ساینس پو» مدیریت این دانشگاه را به فراخوانی پلیس برای سرکوب تظاهرات حامی فلسطین که توسط ده‌ها دانشجو در پردیس مرکزی پاریس تجمع کرده بودند، متهم کردند.

یکی از اعضای اتحادیه دانشجویی این دانشگاه گفت: «مدیر دانشگاه با تصمیم برای فراخواندن پلیس به منظور سرکوب دانشجویان از خط قرمز رد شده است.»

سخنگوی این اتحادیه نیز گفت، دانشجویان با وجود سرکوب‌ها به دنبال ادامه تجمعات خود هستند.

این اتحادیه گفت که فعالان آن توسط بیش از ۵۰ نفر از نیروهای امنیتی از دانشگاه خارج شده‌اند و حدود ۱۰۰ افسر پلیس هم در بیرون منتظر آنها بودند.

سازمان دهندگان این اعتراضات خواستار «محکومیت آشکار اقدامات اسرائیل توسط ساینس پو» و برگزاری مراسم یادبود «به یاد مردم بیگناه کشته شده توسط اسرائیل» شده‌اند.

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی