Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اشجعی، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امروز از شدت سامانه بارشی کاسته می شود، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی با ۹.۴ میلی متر از شهرستان هریس گزارش شده و در این مدت میزان بارندگی در تبریز ۲.۶ میلی متر بود.

وی اظهار داشت: در این مدت ملکان با ۷ درجه سانتی گراد گرمترین و هریس، ورزقان و سهند با یک درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهرهای استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای تبریز در گرمترین زمان به ۳ درجه و در سردترین زمان به یک درجه بالای صفر رسیده و دمای فعلی این شهر ۴ درجه بالای صفر گزارش شده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت( ۱۰ صبح) ۳ درجه افزایش یافته است.

اشجعی، ادامه داد: از روز سه شنبه تا چهارشنبه با گذر موج ضعیف بارشی احتمال بارش باران به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان وجود دارد و از روز جمعه موج جدید بارشی وارد استان می شود.

وی یادآوری کرد: روز پنجشنبه جوی پایدار در استان حاکم و موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت می شود.  

برچسب‌ها هواشناسی آذربایجان شرقی تبریز بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی آذربایجان شرقی تبریز بارش باران هواشناسی آذربایجان شرقی تبریز بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود