Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اکثر شرکت‌های تولید کننده موبایل مانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی به دنبال افزودن به تعداد مدل‌های پرچمدار خود در بازار هستند، شرکت وان‌پلاس هم برای عقب نماندن از قائله، برنامه دارد تا در سال آینده از سه پرچمدار رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبیت مدل‌های میان‌رده و پرچمداران اقتصادی در این سال‌ها موجب شده تا هم اپل و هم سامسونگ، مدل‌های ارزان قیمت‌تر پرچمداران هر سال خود را نیز به بازار معرفی کنند، شیائومی و هوآوی هم مانند گذشته پرچمداران خود را با قیمت ارزان‌تر از رقبا وارد بازار می‌کنند. این اتفاق موجب شد تا تعداد و محبوبیت گوشی‌های پرچمدار اقتصادی افزایش پیدا کند و شرکت‌های مختلف، فروش بهتری داشته باشند. طبق اخبار سامسونگ پس از معرفی مدلی گلکسی S۱۰e قرار است از مدت نوت ۱۰ لایت نیز رونمایی کند، اپل هم که از مدل آیفون ۱۱ با قیمت مناسب‌تر نسبت به آیفون ۱۱ پرو و پرومکس پرده‌برداری کرد. حال شرکت وان‌پلاس که سال گذشته دو مدل پرچمدار وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو را معرفی کرد، در سال آینده در کنار دو مدل وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو از مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر ۸ لایت هم رونمایی خواهد کرد.

مانند گذشته انتظار می‌رود که پرچمداران وان‌پلاس در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ یعنی در فصل بهار آینده روانه بازار شوند. طرح‌های رایانه‌ای از وان‌پلاس ۸ لایت توسط حساب کاربری OnLeaks منتشر شده که معمولا رندر‌های قابل استنادی از تلفن‌های هوشمند مختلف ارائه می‌دهد. رندر وان‌پلاس ۸ لایت از نمایشگر حدود ۶.۴ تا ۶.۵ اینچی و حاشیه ضخیم‌تر نسبت به رندر‌های وان‌پلاس ۸ پرو که قبلا عرضه شده بود، خبر می‌دهد. دوربین سلفی در حفره بالای نمایشگر نیز یکی دیگر از نکات قابل توجه این رندر بوده که نشان می‌دهد وان‌پلاس مدلی باکیفیت را به عنوان پرچمدار ۸ لایت عرضه خواهد کرد.

مانند دو مدل دیگر در پشت وان‌پلاس ۸ لایت نیز از قاب شیشه‌ای با لبه‌های خمیده استفاده شده که جذابیت خاصی به این پرچمدار می‌دهد، همچنین ماژول مستطیلی دوربین با سه سنسور از جمله سنسور ToF نیز از دیگر موارد برجسته در پشت قاب این گوشی است. نبود حسگر اثر انگشت در پشت وان‌پلاس ۸ لایت به این معناست که این حسگر در زیر نمایشگر آمولد جای گرفته، وجود نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی هنوز مشخص نشده است. وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ بهره خواهند برد، این موضوع به همراه مقدار حافظه رم و ظرفیت باتری، از موارد ناشناخته در وان‌پلاس ۸ لایت هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وان پلاس وان پلاس 8 وان پلاس 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشستی خبری اظهار داشت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای تابستان امسال 47 میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال 1403 هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از 2.5 برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر 2.5 برابر الگو، 2700 تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیرها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!