Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تعدادی راه روستایی در برخی از مناطق این استان با توجه به بارش سنگین برف هنوز مسدود است و راهداران در حال برف‌روبی هستند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

عباس شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی استان لرستان باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی راه روستایی در شهرستان‌های الیگودرز و دلفان با توجه به بارش سنگین برف، کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری هنوز مسدود است که راهداران در حال برف‌روبی هستند و تا پایان امروز بازگشایی راه‌ها انجام می‌شود.

بارش برف در جاده‌های 4 استان/ لغزنده بودن برخی محورهای مواصلاتیمحور سمنان ـ فیروزکوه به علت بارش برف مسدود شدبارش برف در محور کرج ـ چالوس/ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند‌

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان در رابطه با وضعیت راه 400 روستای شهرستان دلفان که روز گذشته بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود عنوان کرد: با تلاش عوامل راهداری اکثر راه‌های روستایی بازگشایی شده و هم‌اکنون کار کمتر از 100 روستا باقی مانده است.

روز گذشته در پی بارش سنگین برف در برخی از مناطق استان لرستان راه ارتباطی 205 روستای الیگودرز، 400 روستای دلفان و تعدادی از روستاهای شهرستان سلسله مسدود شد.

انتهای پیام/ 642/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد

به گزارش همشهری آنلاین، گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برفگیر استان کرمانشاه و شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته می‌شود و به دلیل سختگذر بودن امکان انجام عملیات برف‌روبی در آن وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه و شهرستان پاوه و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد قرار دارد.

گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 847121 برچسب‌ها برف خبر مهم استان کردستان استان کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت