Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد افشار صبح دوشنبه در جلسه پدافند غیر عامل کار گروه تخصصی کشاورزی سازمان که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و اعضای ستاد در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهار کرد: با آگاهی سازی و آموزش کشاورزان و بهر ه بردران بخش کشاورزی می توان از بروز خسارات به مزارع و باغات جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنفلوانزا حاد پرندگان در استان با اقدامات انجام شده در سال های اخیر کنترل شده و امنیت در حوزه تولیدات کشاورزی و فراودهای دامی حاصل شده است.

افشار  بر لزوم ارتباط هماهنگ و نزدیک در حوزه گیاهی و بهداشتی برای صیانت از محصولات استراتژیک تاکید کرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری قزوین در ادامه گفت : اقدامات حفاظتی برای مراکز حساس ذخیره سازی محصولات کشاورزی و نهاده های دامی استان انجام شود.

افشار گفت : با توجه به حساسیت استان و وجود واحد های تولیدی مهم بخش کشاورزی در استان اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز مشکل انجام شود.

وی از اقدامات کارگروه کشاورزی استان در هفته پدافند غیر عامل تقدیر کرد.

کد خبر 4792942

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد افشار پدافند غیرعامل استانداری قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم