Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:31:20 GMT

35 تخلف از اصناف دشتستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۶۴۴

35 تخلف از اصناف دشتستان کشف شد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان از کشف تخلف 35 واحد صنفی در 23 روز اخیر این شهرستان خبر داد.

 شهسوار قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان، اظهار داشت: از ۲۴ آبان ماه که شاهد افزایش قیمت بنزین بودیم، هم‌زمان با سراسر استان جلسات تنظیم بازار را برگزار کردیم و هم‌اکنون نیز تمامی تیم‌های نظارتی این اداره در حالت آماده‌باش قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان از کشف تخلف 35 واحد صنفی دشتستان خبر داد و اضافه کرد: 26 پرونده برای این واحدها تشکیل‌شده که ارزش ریالی آن‌ها 41 میلیون ریال بوده و همگی به تعزیرات حکومتی ارسال‌شده که بیش‌ترین تخلف در این پرونده‌ها گران‌فروشی است.

وی در خصوص فعالیت سامانه 124،گفت: تعداد 195مورد شکایت از هم‌شهریان دریافت شده که 160 مورد آن از طریق سامانه ۱۲۴ و بقیه حضوری بوده که توسط بازرسان اداره مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به آن‌ها اعلام‌شده است.

قائدی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ و یا مراجعه به اداره، موارد را برای پیگیری به همکاران واحد بازرسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصناف دشتستان نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند