Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@11:27:43 GMT

قامت بانوان روستایی زنجان اصلاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۴۰۱

قامت بانوان روستایی زنجان اصلاح می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شهلا کاظمی در رابطه با طرح اصلاح قامتی بانوان روستا، اظهار کرد: فاز اول و دوم طرح اصلاح قامتی از سال گذشته در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: طی فازهای اول و دوم ۳۸۰۰ نفر در ۱۳۰ روستا غربال شدند که بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در فاز سوم که در حال برگزاری است، این تعداد به ۵۵۰۰ نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان کرد: فاز سوم اصلاح قامتی بانوان در هشت شهرستان و ۱۶۰ روستا برگزار می‌شود که فاز چهارم که فاز بازخورد فاز سوم است، در فروردین و اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این طرح به افرادی که مورد غربال قرار می‌گیرند، حرکات اصلاحی برای هر فرد آموزش داده می‌شود و بعد از انجام این حرکات به مدت سه یا چهار ماه در فاز بازخورد کارشناسان، دوباره افراد را مورد معاینه قرار می‌دهند.

کاظمی ادامه داد: نتایج به دست آمده از فاز اول دوم خوب بود و در افرادی که حرکات را با دقت و منظم انجام شده بود، ناهنجاری‌ها از بین رفته بود.

این مسئول در رابطه با اهداف اجرای این طرح، گفت: هدف کلی از اجرای این طرح افزایش آگاهی بانوان روستایی نسبت به وضعیت قامتی و اصلاح حرکت‌های روزانه و شغلی خودشان است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در خانه‌های ورزش روستایی، مراکز بهداشت و مدارس روستاها انجام می‌شود و جامعه هدف این طرح، بانوان بالای ۱۵ سال است.

کد خبر 468814 برچسب‌ها وزارت ورزش و امور جوانان استان زنجان زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان استان زنجان زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!

تین نیوز

طی روزهای اخیر مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، روز گذشته ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از حذف آگهی های مسکن دو پلتفرم دیوار و شیپور خبر داد و اعلام کرد بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

در همین راستا فرشید ایلاتی کارشناس مسکن گفت: عده ای دلالان و سودجویان در این پلتفرم ها اقدام به انتشار آگهی های جعلی مسکن می کردند که این روند موجب به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود؛ زین پس اگر املاکی می خواهد در این پلتفرم های خانه یاب تبلیغ شود ابتدا باید در سامانه املاک و اسکان باشد تا مشخصات و هویت مالک تأیید شود.

این کارشناس مسکن در ادامه تاکید کرد: از اردیبهشت ماه سال گذشته که سامانه املاک و اسکان به طور جدی روی کار آمد و دستورالعمل ثبت آگهی به متولیان املاکی ها و پلتفرم ها ارسال شد اما نسبت به این قوانین توجهی نداشتند و هم اکنون پس از یک سال بنا شد، دو پلتفرم دیوار و شیپور مسدود شود تا روند آگهی های خود را اصلاح و مجدد به فعالیت ادامه دهند.

وی گفت: سکوهای آگهی مسکن این دو پلتفرم تا هفته آینده با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی از دسترس خارج می شوند.

آگهی های مسکن در دو پلتفرم شیپور و دیوار حذف می شود؟

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

وی با بیان این که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی مسدود خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • قد هوش مصنوعی کی به قامت دانایی انسان می‌رسد؟
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟