Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@14:43:41 GMT

شهدا در دانشگاه جبهه دفاع مقدس، درس آموختند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۶۵۰۵

شهدا در دانشگاه جبهه دفاع مقدس، درس آموختند

حجت‌الاسلام و المسلمین نادم گفت: شهدا در دانشگاه جبهه دفاع مقدس، درس آموخته و راهی جبهه‌ها شدند و دانشجویان خوبی نیز بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «حجت‌الاسلام محمدباقر نادم»، در اختتامیه اولین جشنواره «حس پروانگی» با موضوع خاطرات سفر راهیان نور که در سالن اداره برق این استان برگزار شد در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه جبهه شهدا، زینب‌پرور و علی‌اکبرپرور است و شهدا نیز از این دانشگاه درس آموخته و راهی جبهه‌ها شدند و شاگردان و دانشجویان خوبی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا(ع) افزود: اخلاص در شهدا به گونه‌ای بوده که برخی پلاک از گردن درآورده و می‌خواستند در گمنامی شهید شوند چرا که باور داشتند عزت و ماندگاری از آن خدا است و این اخلاص را از الگوی‌شان سیدالشهدا(ع) گرفته بودند.

وی افزود: یک لحظه غفلت آدمی را از قافله شهدا جدا می‌کند برای همین است که خیلی‌ها با اینکه با شهدا بودند شاید به دلیل لحظه‌ای غفلت از کاروان از دوستان خود جدا افتادند.

این مقام مسوول در ادامه سخنان خود بیان کرد: انسان هر کاری که انجام می دهد برای جلب رضایت خداوند بوده و کاری که در این راستا باشد دیگر با حرف و شماتت مردم متوقف نشده و فرد از انجام آن کار خیر پشیمان نمی‌شود.

۱۶۰ اثر به جشنواره حس پروانگی ارسال شده است

در ادامه این مراسم، سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی نیز گفت: ۱۶۰ اثر به این جشنواره ارسال شده که بعد از داوری‌های انجام شده آثار منتخب در بخش ادبی و هنری در قالب‌های داستان کوتاه و دلنوشته برگزیده و معرفی شدند.

وی افزود: آثار برتریی که معرفی شدند در آینده گردآوری و چاپ خواهند شد.

گفتنی است، در این آیین ۲ تن از زائران راهیان نور استان اقدام به قرائت خاطرات خود در بازدید از مناطق عملیاتی کردند و از کتاب از پیله تا پروانه رونمایی شد.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان روز دانشجو مسجد حس پروانگی ارومیه شهدا آذربایجان غربی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود میرزایی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی اظهار کرد: در دوره جدید اهدافی را برای خودمان در نظر گرفته‌ایم تا در افق ۱۴۰۴ بتوانیم برای بحث آموزش عالی کشور کار کارستانی انجام دهیم؛ بنابراین بخشی از مدیریت دانشگاه و فضای تصمیم گیری و تصمیم سازی را به دانشجویان واگذار کرده‌ایم.

وی افزود: جشنواره‌هایی نظیر نشریات دانشجویی یا جشنواره تیتر باید بتواند با قلم دانشجویان معامله بازی و مدیریت دانشگاه را بهم بزند و به هیئت رئیسه دانشگاه‌ها نقشه راه‌ها نشان دهد؛ یعنی دانشجویان مشق نوشتن می‌کنند تا بتوانند به عنوان تصمیم سازان کار ارزنده‌ای انجام دهند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان