Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اشجعی، با بیان اینکه امروز از شدت سامانه بارشی کاسته می شود، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی با ۹.۴ میلی متر از شهرستان هریس گزارش شده و در این مدت میزان بارندگی در تبریز ۲.۶ میلی متر بود.

وی اظهار داشت: در این مدت ملکان با ۷ درجه سانتی گراد گرمترین و هریس، ورزقان و سهند با یک درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهرهای استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای تبریز در گرمترین زمان به ۳ درجه و در سردترین زمان به یک درجه بالای صفر رسیده و دمای فعلی این شهر ۴ درجه بالای صفر گزارش شده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت( ۱۰ صبح) ۳ درجه افزایش یافته است.

اشجعی، ادامه داد: از روز سه شنبه تا چهارشنبه با گذر موج ضعیف بارشی احتمال بارش باران به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان وجود دارد و از روز جمعه موج جدید بارشی وارد استان می شود.

وی یادآوری کرد: روز پنجشنبه جوی پایدار در استان حاکم و موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت می شود. 

۴۶ 

کد خبر 1329322

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی بارش برف باران سازمان هواشناسی باشگاه استقلال آندره استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم لایحه بودجه بودجه 99 بودجه لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا اصلاح طلبان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه تا روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید و افزایش ناپایداری‌ها، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سواحل استان نیز در این مدت متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی، ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6090906

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه کرمان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده