Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بر خلاف تاکید فدراسیون فوتبال ایران سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا افزایش پیدا نکرده و همان ۲+۲ باقی ماند.

در شرایطی که نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته راهی مالزی شدند تا در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانانان آسیا حضور پیدا کنند، جدول این بازی‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این جدول ۲ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید در مرحله پلی آف به مصاف حریفان خود بروند.

این در حالی بود که پیش از این فدراسیون فوتبال ایران تاکید داشت که سهمیه ایران در این رقابت‌ها افزایش پیدا کرده و ۱+۳ شده است اما این سهمیه ۲+۲ ماند و بدین ترتیب ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهند کرد و ۲ تیم استقلال و شهر خودرو راهی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان شدند.

بنا به جدول رسمی AFC، استقلال باید در گام نخست در ورزشگاه آزادی به مصاف برنده جدال تیم‌های الفیصلی اردن و الکویت کویت برود و سپس در صورت پیروزی، به آخرین دور پلی‌آف می‌رسد تا مقابل الریان در دوحه پیکار کند.

شهر خودرو نیز در نخستین با برنده چنای سیتی هند با ریفای بحرین دیدار خواهد کرد.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ایران سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند موفق شد پاری سن ژرمن را با گل نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ شکست دهد.

این پیروزی زردپوشان علاوه‌بر اینکه آنها را به فینال چمپیونزلیگ نزدیک می‌‌کند بلکه جایگاه پنجم فصل آینده لیگ قهرمانان را به بوندسلیگا داد.

با توجه به برگزاری چمپیونزلیگ از فصل آینده با فرمت جدید، یوفا اعلام کرد که در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، دو لیگی که ضریب امتیازی بیشتری به‌دست بیاورند، یک سهمیه اضافه دریافت خواهند کرد و پنج تیم را در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهند داشت.

ایتالیا قبلاً یکی از جایگاه‌ها را تصاحب کرده بود و پیروزی امشب دورتموند به معنای تثبیت جایگاه دیگر برای آلمان است. این پیروزی بوندسلیگا را به امتیاز ۱۸/۳۵۷ رساند و لیگ برتر انگلیس حتی در صورت قهرمانی استون ویلا در لیگ کنفرانس هم امتیاز ۱۸.۲۵ را دریافت خواهد کرد که برای جایگاه پنجم کافی نیست‌.

این خبر خوبی برای خود دورتموند است که هم‌اکنون با ۵۷ امتیاز در رتبه پنجم بوندسلیگا ایستاده است و برای حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ فقط کافی است این جایگاه را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید