Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمید رضا حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ساماندهی و معرفی اعضای  هیئت امناء اماکن متبرکه، جلسه کمیسیون تایید صلاحیت اعضای هیات امناء امامزاده سید محمد (ع) و بقعه زیارتگاه شیخ محمد شمس الدین این شهرستان با حضور امام جمعه، نماینده سپاه برگزار شد.

وی افزود: برای ساماندهی هیئت امنای اماکن متبرکه به ویژه امامزادگان شاخص بر اساس برنامه تعریف شده پس از پایان هر حکم امنای قدیم، اعضای جدید پس از تصویب توسط کمیسیون شهرستانی و اداره کل اوقاف استان در نهایت توسط سازمان اوقاف معرفی شده و احکام آنها صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه از ابتدای امسال برای ۳۵ نفراز اعضای هیئت امناء بقاع متبرکه این شهرستان احکام صادر شده گفت: این احکام  برای اماکن متبرکه شاخص طی مدت زمان دو سال صادر می شود.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه ها و طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه طی ایام سال با همکاری و مشارکت هیئت امناء در محل امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی می شود.

کد خبر 4793066

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رضایی اداره کل اوقاف کرمان وقف انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)